چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
لازمه‌ مهار کرونا استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و مذهبی است
بجنورد-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به شرایط حاد شیوع کرونا در استان و کشور، گفت: استفاده از توان نیروهای جوان انقلابی و مذهبی در امور جهادی لازمه پیشگیری از کرونا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی خادمی عصر امروز در نشست برنامه‌ریزی طرح عملیات بزرگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خراسان شمالی که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط حاد و گسترش بیماری کرونا در کشور و تأکید مقام معظم رهبری (حفظه الله) در ستاد ملی پیشگیری از بیماری کرونا، مبنی بر حضور مجدد جوانان مؤمن و انقلابی، فعالان مذهبی استان خراسان شمالی آماده لبیک به امر رهبری هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به این‌که مساجد و هیئات مذهبی پایگاه‌های مهمی برای اقدامات جمعی و جهادی هستند، گفت: برای پیشگیری از بیماری کرونا و حمایت از هم‌وطنانی که به واسطه این بیماری آسیب دیده‌اند، می‌توان از استعداد و توان نیروهای انقلابی و مذهبی استفاده کرد که این امر نیازمند بسیج عمومی فعالان مذهبی و دینی و انعکاس فعالیت‌های آنان در رسانه‌ها و فضای مجازی است.

وی افزود: در راستای مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر حضور نیروهای داوطلب مخلص و جوانان مؤمن و صالح همچون ماه‌های اول شیوع بیماری و خدمات مؤثر آنان همانند کمک به پرستاران، ضدعفونی کردن دستگاه‌ها و معابر، راهنمایی خانواده‌ها و کمک به افراد سالمند، ان‌شاءالله عملیات بزرگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی به‌طور گسترده و در سطح ملی آغاز شده و تا ۱۳ دی‌ماه مصادف با نخستین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اجرا می‌شود.

حجت الاسلام خادمی تأکید کرد: جامعه روحانیون و فعالان دینی و مذهبی در ابتدای شیوع بیماری کرونا در امر پیشگیری از بیماری کرونا، تولید ماسک و ضدعفونی معابر خوش درخشیدند و اکنون نیز با همان روحیه جهادی آماده لبیک به امر رهبر معظم انقلاب و خدمت‌رسانی به جامعه اسلامی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در پایان اظهار کرد: امروز به‌واسطه تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا معیشت و سلامت جامعه با مشکلات مواجه شده است ولی این موضوع گذرا است و همت همه مسئولان برای رفع این مشکلات را می‌طلبد؛ اما نیمه‌پر لیوان که همان امنیت پایدار جامعه اسلامی است را نباید نادیده گرفت.

کد خبر 11503
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار