جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
طرح «شهید قاسم سلیمانی» برای مدیریت و کنترل کرونا رونمایی شد
بندرعباس - استاندار هرمزگان از آغاز اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله و خانواده محور در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی پنجشنبه شب در آیین رونمایی از طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» که با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ یا بیماری کرونا، به شیوه محله و خانواده محور در استان هرمزگان اجرایی می‌شود، عنوان کرد: در قالب این طرح نظارت گسترده‌ای بر محلاتی که افراد مبتلا به بیماری کرونا در آنها وجود دارد انجام و قرنطینه مبتلایان به بیماری کرونا، بسیار دقیق و جدی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همراهی و مشارکت مردم در اجرای این طرح موجب خواهد شد شیوع بیماری کرونا در جامعه کاهش یابد.

استاندار هرمزگان افزود: ارزیابی ها نشان می دهد بخش زیادی از انتشار بیماری کرونا در اثر رفت و آمد افراد مبتلا صورت می گیرد و جلوگیری از این رفت و آمدها موجب عدم انتقال ویروس خواهد شد.

همتی تصریح کرد: در طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی»، گروه های نظارتی با مشارکت بسیج، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی و با مسئولیت فرمانداران در شهرستان‌ها تشکیل و قرنطینه مبتلایان به بیماری کرونا در خانه و بیمارستان را به صورت دقیق انجام خواهند داد.

وی گفت: اجرای این طرح و اعمال سایر محدودیت‌ها، با هدف حفظ سلامتی مردم انجام می‌شود و موجب مقابله موثر و نتیجه بخش با ویروس کرونا خواهد شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همکاری مردم نقش بسیار مهمی در اجرای این طرح‌ها دارد تا به سمت تحقق شعار «هرمزگان بدون کرونا» گام برداریم.

کد خبر 11921
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار