چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 8 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
تعامل نهادها و فعالان فرهنگی تبلیغی استان بوشهر افزایش یابد
بوشهر - مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در تولید و نشر محتوای فاخر فرهنگی تأکید کرد و گفت: تعامل نهادها و فعالان فرهنگی تبلیغی استان بوشهر افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری عصر پنجشنبه در دیدار با مسئولان تبلیغات اسلامی دیلم به شرایط کرونایی موجود اشاره کرد و خواستار بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در تولید و نشر محتوای فاخر فرهنگی شد.

وی افزود: لازم است با تعامل با دیگر نهادها و فعالان فرهنگی تبلیغی شهرستان، به یک هم‌افزایی در مسیر تحقق اهداف تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب برسیم.

حجت‌الاسلام طاهری اضافه کرد: بیشترین آسیبی که کرونا به شیعه زده، این است که اجتماعات ما را هدف قرار داده؛ چرا که بسیاری از مناسک و فعالیت‌های شیعه (مثل نمازهای جمعه و جماعات، مجالس عزاداری و هیئات مذهبی، زیارت‌ها و زیارتگاه‌ها، پیاده‌روی اربعین و…) اجتماع‌محورند و باید تلاش شود راهکارهای جایگزین مثل تولید محتوا در فضای مجازی را در دستور کار قرار داده و از آن فضا بیشتر بهره بگیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر کرونا را یک جنگ بیولوژیک دانست و ابراز داشت: فردا ممکن است ابزار جنگی قوی‌تر از این هم نیز تولید کنند و ارتباطات حضوری و تجمعات را از این هم سخت‌تر کنند؛ بنابراین ما باید آماده باشیم و کار را جدی پیش ببریم و در این شرایط، خود را در یک جنگ جدید ببینیم و برای مقابله خود را مجهز کنیم.

حجت الاسلام جباری با بیان گزارشی از فعالیت‌ها، به تبیین روحیه جهادی موجود و فعالیت‌های ارزشمند شهرستان دیلم در این شرایط سخت پرداخت و با تشریح برخی مشکلات و تنگناهای موجود، خواستار رسیدگی و مرتفع کردن مشکلات برای ایجاد توان بیشتر برای حرکت پرشتاب در شهرستان شد.

کد خبر 13633
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار