شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
خرید کالاهای ضروری در سامانه اینترنتی «هست اینجا»
گرگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان گفت: با هدف ایجاد دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی، سامانه «هست اینجا» توسط ستاد اجرایی فرمان امام راه اندازی شد.

محمد مهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: مردم به هنگام شیوع ویروس منحوس کرونا در پیک اول در کشور با مشکل کمبود ماسک، محلول ضدعفونی و غیره روبرو شده و خانواده ها نگرانی هایی در این راستا داشتند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان افزود: آنچه در ستاد اجرایی در اولویت قرار گرفت رفتن به سوی تولید نیازها، تحویل مستقیم و ارزان قیمت محصولات و مدیریت بازار بود.

سلمان زاده گفت: با شروع این خدمات از سوی ستاد در استان گلستان با هشت مرکز، کار توزیع در استان را آغاز شد که اکنون به دلیل ارتقای خدمات بهتر و دسترسی آسان آن را به ۲۱ مرکز داوطلبانه و مردمی در سطح استان رسانده ایم.

وی با اشاره به طراحی سامانه «هست اینجا» بیان کرد: در سامانه «هست اینجا» نیازهای ضروری خانواده ها از جمله لوازم التحریر، تبلت، ماسک و محلول ضدعفونی و برنج عرضه می شود و هر فرد هم با کارت ملی می تواند خرید کرده و محصولات را از مراکز انتخابی خود، دریافت کند.

سلمان زاده گفت: تغییراتی در قیمت ها ایجاد شده و محصولات مجدداً ارزان تر در این سامانه عرضه می شود که نمونه آن را می توان در قیمت ماسک مشاهده کرد.

وی توضیح داد که هر بسته ۵۰ عددی ماسک سه لایه با استاندارد و تایید وزارت بهداشت، ۴۰ هزار تومان عرضه می شود و مردم می توانند با مراجعه به سامانه «هست اینجا» تمامی محصولات را ببینند و خرید کنند.

کد خبر 15421
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار