جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
تمدید دوره آموزشی دانشجویان علوم پزشکی بدون احتساب سنوات تحصیلی
شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی مصوبه امکان تمدید دوره تحصیلی دانشجویان از سوی دانشگاه به جهت تعویق فرآیندهای آموزشی و پژوهشی در دوره کرونا را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصوبه هشتاد و یکمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی، در خصوص «تمدید دوره آموزشی دانشجویان با توجه به تعویق فرآیند فعالیت های آموزشی و پژوهشی آنان ناشی از شیوع بیماری کووید - ۱۹» به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شد.

در تشریح این مصوبه آمده است: «با توجه به اینکه آموزش باید به صورت یک بسته کامل دیده شود و دانشجو در طول دوره تحصل حداقل مهارت های لازم را کسب کنند.

چنانچه به علت شیوع بیماری کووید - ۱۹، گروه آموزشی و دانشکده ناکافی بودن دوره آموزشی برای کسب مهارت در زمان ارائه درس را تایید کنند، در صورت درخواست دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته، دکتری عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)، کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری تخصصی (Ph.D) تمدید دوره بلامانع است.

به این ترتیب تمدید دوره آموزشی مربوطه، جهت تکمیل مهارت های آموزشی مندرج در برنامه آموزشی در سقف سنوات مجاز تحصیل، بدون اخذ مجدد واحد درسی و ثبت نمره جدید در کارنامه دانشجو (بدون احتساب در سنوات تحصیلی دانشجویان) پس از تصویب در شورای آموزشی دانشگاه بلامانع است.»

کد خبر 40295
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار