پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 25 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
آماده باش تیمهای واکنش سریع و دانشگاه های علوم پزشکی استان کرمان
کرمان - استاندار کرمان با اشاره به شیوع سریع کرونا در کرمان گفت: تیم های واکنش سریع و دانشگاه های علوم پزشکی استان کرمان در آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی زینی وند ظهر شنبه با اشاره به روند افزایشی شیوع کرونا در شهرستان‌های مختلف استان کرمان از اوج گیری این بیماری در کرمان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود اوج شیوع این بیماری از هفته آینده در کرمان شروع شود به همین دلیل از همه دستگاه‌های مرتبط به خصوص دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و تیم‌های واکنش سریع خواسته شده ضمن تجهیز مراکز تخصصی کرونا در آماده باش کامل قرار داشته باشند.

وی تصریح کرد: عملاً وارد پیک ششم شده‌ایم و از همه می‌خواهم از هر گونه تجمع غیر ضروری در استان کرمان خودداری کنند.

وی بیان کرد: در خصوص مدارس هیچ برنامه‌ای برای تعطیلات گسترده وجود ندارد و در هر شهرستان بنا به شرایطی که وجود دارد مسئولان در خصوص تعطیلی مدارس به خصوص در شهرهای قرمز تصمیم گیری کنند. در همین راستا باید اقدامات لازم برای توسعه آموزش‌های مجازی نیز انجام شود.

استاندار کرمان ادامه داد: بیمارستانها نیز باید برای تأمین وسایل مورد نیاز تمام تلاش خود را انجام دهند تا با کمبود مواجه نشویم.

زینی وند بیان کرد: هر گونه برگزاری تجمع و برنامه‌های خاص در این ایام باید با هماهنگی ستاد کرونا و بر اساس آمار بیماری و مقتضیات شهرستان‌ها انجام شود.

وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و افزود: واکسیناسیون نیز باید با سرعت بیشتر در گروه‌های سنی مشخص شده انجام شود.

کد خبر 40707
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار