جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
مراکز آموزشی در شهرهای نارنجی خوزستان غیرحضوری شد
اهواز- فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونای خوزستان گفت: به مدت یک هفته مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها در شهرهای نارنجی کرونایی خوزستان غیرحضوری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی‌الله حیاتی عصر امروز چهارشنبه در نشست قرارگاه مدیریت کرونا با اشاره محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرهای خوزستان بر اساس رنگ‌بندی کرونا بیان کرد: در حال حاضر شهرهای امیدیه، دزفول، اهواز، شوشتر، آبادان و ایذه در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

وی با اشاره به محدودیت‌های در نظر گرفته شده در شهرهای قرمز و نارنجی تصریح کرد: به مدت یک هفته همه فرآیندهای آموزشی در همه مقاطع آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و در همه سطوح دانشگاه‌ها (به استثنا دوره تکمیلی) به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان افزود: از مردم درخواست می‌شود که رعایت‌پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، عدم شرکت در اجتماعات را جدی بگیرند و نسبت به دریافت دوز سوم واکسن خود در اولین فرصت اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه مراکز واکسیناسیون آماده ارائه خدمات هستند، ادامه داد: از کسانی که جزو واکسن تأخیری به شمار می‌روند درخواست می‌کنیم هر چه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و دوز دوم خود را بزنند.

حیاتی بیان کرد: از همه صنوف و فعالیت‌هایی که با مردم سرکار دارند تقاضا داریم به وظایف خود بر اساس طرح اعمال محدودیت‌های هوشمند کرونایی عمل کنند چون هر گونه تخطی از آنها تخلف محسوب می‌شود که برابر با مقررات با صنوف متخلف برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: رستوران‌های ارائه دهنده خدمات باید حتماً دو دوز واکسن خود را دریافت کرده باشند و تالارها بر اساس رنگ بندی کرونا و ظرفیت مشخص شده فعالیت داشته باشند.

وی تاکید کرد: کارکنان ادارات باید ۲ دوز واکسن خود را دریافت کرده باشند در غیر این صورت حق حضور در محل کار را ندارند و بر اساس تخلفات اداری با آنها برخورد می‌شود.

کد خبر 41038
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار