جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
امتحانات حضوری دانشگاه‌های علوم پزشکی منوط به رنگ‌بندی کرونا است
اردبیل- معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: ملاک برگزاری امتحانات در دانشگاه، شاخص‌های وزارتی و رنگ‌بندی کرونایی استان‌ها است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن قبادی معاون آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه رشته‌های پزشکی با جان مردم سر و کار دارند، تاکید وزارت بهداشت بر برگزاری امتحانات به صورت حضوری بوده و دانشگاه نیز بر طبق سیاست‌های ابلاغی وزارت عمل می‌کند.

وی افزود: تاکید دوم وزارت بهداشت در صورت تغییر رنگ‌بندی، تعویق امتحانات در صورت امکان و در صورت بحرانی شدن وضعیت بیماری و قرمز شدن رنگ بندی کرونایی اکثر شهرستانهای استان، برگزاری امتحانات به صورت مجازی خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان یکی از آسیب‌های مهم برگزاری امتحانات به صورت مجازی را عدم ارزیابی دقیق عملکرد دانشجویان دانست و تصریح کرد: رشته‌های پزشکی با جان و سلامتی مردم سر و کار دارند و ارزیابی مجازی نمی‌تواند ملاک دقیقی برای ارزیابی این دانشجویان باشد، البته تصمیمات در شورای آموزش دانشگاه و بر اساس شاخص‌های وزارت بهداشت و وضعیت رنگ‌بندی انجام شده و با توجه به اینکه مرکز استان در وضعیت زرد رنگ قرار دارد امتحانات به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

قبادی همچنین خاطرنشان کرد: در صورت تغییر رنگ بندی به نارنجی یا قرمز، جلسه اضطراری شورای آموزش با حضور ریاست دانشگاه و معاونین آموزشی دانشکده‌ها تشکیل و تصمیم گیری های لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 41578
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار