جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
کنترل نسبی کرونا در خوزستان/ فعالیت مراکز آموزشی استان حضوری است
اهواز- استاندار خوزستان گفت: آمار مبتلا به کرونا نسبت به دو هفته گذشته در خوزستان کاهش داشته و اکنون وضعیت این بیماری در کنترل نسبی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق خلیلیان ظهر امروز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونای استان خوزستان اظهار کرد: در آستانه نوروز و اعیاد و مناسبت‌های پیش رو، موج کرونا در خوزستان تحت کنترل نسبی قرار گرفته و در دو هفته گذشته، موارد ابتلاء تقریباً هر هفته ۳۰ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: در مجموع می‌توان گفت که سیر بیماری کرونا در خوزستان رو به کاهش و تحت کنترل درآمده است.

استاندار خوزستان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه یادآور شد: کنترل و رعایت محدودیت‌های هوشمند برای کنترل بیماری کرونا در جامعه بسیار ضروری است و به مردم توصیه می‌شود که از مهمانی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور امروز صراحتاً اعلام کرد که فعالیت دانشگاه‌ها باید حضوری باشد، بیان کرد: واکسیناسیون اساتید و دانشجویان در خوزستان تقریباً کامل است و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانشگاه‌ها، مدارس و حوزه‌های علمیه در استان به صورت حضوری فعال خواهند بود.

خلیلیان افزود: با توجه به اینکه ممکن است کودکان زیاد به پروتکل‌های بهداشتی توجه نکنند، اولیا و مربیان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند. آزمون‌های استخدامی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شوند.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه به سمت نوروز می‌رویم ضرورت دارد ضمن حمایت از اصناف نیز پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف رعایت شود تا جامعه‌ای ایمن از نظر این بیماری داشته باشیم.

کد خبر 42611
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار