پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
تمام کلاس‌های نظری و عملی دانشگاه فنی حرفه ای یزد حضوری شد
یزد- رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از حضوری شدن تمام کلاس های عملی و نظری - عملی دانشگاه فنی و حرفه ای یزد خبر داد.

داود عندلیب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضوری شدن کلاس های تمامی دانشگاه ها از ۱۴ فروردین ماه اظهار داشت: به منظور هماهنگی در زمینه تشکیل کلاس‌های درس از زمان یاد شده، جلسات متععد شورای اداری دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان یزد تشکیل شد و بر اساس تصمیم این شورا، تمام کلاس های عملی و نظری - عملی از همان زمان به صورت حضوری برگزار شد.

وی با بیان اینکه از تمامی کلاس ها و کارگاه های دانشکده فنی شهید صدوقی بازدید کرده ایم، افزود: دانشجویان روح دانشگاه هستند و دانشگاه بدون دانشجو همانند کالبد بدون روح است و خوشحالم که شرایطی فراهم شده که دانشجویان بتوانند دوباره در محیط دانشگاه حضور داشته باشند و شور و نشاط به محیط دانشگاه بازگردد.

عندلیب ادامه داد: همانگونه که دانشگاهیان در تمام عرصه‌ها الگو هستند، انتظار می‌رود در بحث رعایت پروتکل‌های و دستورالعمل‌های بهداشتی نیز الگو باشند تا آسیبی به سلامتی دانشگاهیان وارد نشود و برای ما اصل سلامت دانشجویان، اصل اساسی در آموزش‌های حضوری است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد با اشاره به اهمیت برگزاری حضوری کلاس های عملی دانشگاه فنی و حرفه ای بیان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای پیشتاز در برگزاری کلاس ها به صورت حضوری است و از این موضوع استقبال خوبی توسط دانشجویان شد.

کد خبر 44536
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار