شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
تعداد بهبودیافتگان از بستری های جدید پیشی گرفت
اردبیل-بر اساس آمار منتشر شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در شبانه روز گذشته تعداد بیماران بهبودیافته از بستری های جدید کرونایی پیشی گرفته و تعداد بیماران جدید ۹ نفر به ثبت رسید.

علی محمدیان اردی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته طبق آخرین آمار ثبت شده از مراکز شهرهای استان اردبیل تعداد ۹ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری و ۱۰ نفر دیگر با کسب بهبودی و سلامت نسبی از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۳ بیمار در مراکز درمانی تحت بستری و درمان هستند، افزود: از این تعداد ۱۱ بیمار به دلیل وخامت حال عمومی در بخش مراقبت‌های ویژه و ICU بیمارستان‌های اردبیل بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: در طول شبانه روز گذشته با ثبت یک روز بدون فوتی دیگر در استان تعداد بیماران فوت شده بر اثر ابتلاء به این بیماری در همان عدد ۲ هزار و ۷۹۹ نفر ثابت ماند.

محمدیان اردی همچنین خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته طبق آخرین اعلام وزارت بهداشت شهرستان سرعین در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های اصلاندوز، بیله سوار، کوثر، نیر، نمین و گرمی در وضعیت زرد و شهرستان اردبیل، خلخال، پارس آباد و مشگین شهر نیز در وضعیت آبی کرونا قرار دارند.

به گفته وی تا به امروز تعداد ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۶۱۹ دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است که ۹۶۶ هزار و ۲۰۱ دوز در نوبت اول، ۸۵۲ هزار و ۷۷۲ دوز در نوبت دوم و ۳۹۵ هزار و ۶۴۶ دوز در نوبت سوم تزریق شده است.

کد خبر 45504
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار