جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
استمرار روند افزایشی شیوع کرونا در اردبیل
اردبیل- معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: شیوع کرونا در استان اردبیل روند افزایشی پیدا کرده که تاکنون ۳۳ بیمار کرونایی در بیمارستان ها بستری شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفرزاده عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت کرونایی استان از ثبت سومین فوتی پیک هفتم کرونا در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر ۳۳ بیمار به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ بستری هستند.

وی با اشاره به استمرار روند افزایشی شیوع کرونا در اردبیل ادامه داد: از آغاز پیک هفتم کرونا در استان اردبیل و طی ده روز گذشته، شاهد روند افزایش بستری و مراجعه سرپایی در مراکز بهداشتی و درمانی هستیم.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۸ نفر به بیمارستان‌ها و ۲۱۱ نفر به مراکز بهداشتی به صورت سرپایی مراجعه داشته و ۱۲ بیمار در مراکز درمانی استان بستری شدند.

جعفرزاده ضمن هشدار جدی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیان کرد: هم اکنون ۵ بیمار در بخش ICU کرونا بستری هستند که تقاضا داریم افرادی که بیش از ۶ ماه از آخرین دوز واکسن کرونا آنها گذشته است حتماً جهت تزریق واکسن به مراکز تزریق واکسن مراجعه نمایند.

وی افزود: از عموم هم استانی‌ها نیز درخواست می‌کنیم از عادی انگاری بیماری خودداری کنند، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

کد خبر 48410
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار