جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 29 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
احتمال بروز پیک اصلی و خطرناک کرونا در اواخر مردادماه
اردبیل- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: بروز پیک اصلی کرونا و شدت این بیماری در اواخر مردادماه احتما دارد که نیاز است تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدیان اردی عصر سه شنبه در جلسه وبیناری قرارگاه مدیریت و کنترل کووید ۱۹ و کمیته ایمن سازی دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: بروز پیک اصلی کرونا در اواخر مردادماه احتمال دارد که نیاز است بخش‌ها و نیروهای مورد نیاز در مراکز درمانی به حالت آماده باش درآیند.

وی افزود: رؤسای بیمارستان‌ها و مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان نیز باید جهت مدیریت در مراکز درمانی حضور داشته و بر روند پذیرش بیماران و خودداری از هرگونه ازدحام احتمالی نظارت نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به بدهی‌های پرسنل در ماه‌های اخیر بیان کرد: بدهی‌های دارویی دانشگاه و بدهی‌های مربوط به مطالبات پرسنل درمانی در بخش‌های کرونا و مراکز درمانی دانشگاه نیز پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارشی از روند واکسیناسیون، فعالیت مراکز تزریق واکسن و نحوه خدمت رسانی، اقدامات انجام شده جهت ارتقا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با مشارکت سایر نهادها، میزان آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در پذیرش بیماران سرپایی و بستری و نحوه رهگیری و مراقبت تماس یافتگان با بیماران مثبت کووید ۱۹ ارائه دادند.

کد خبر 48731
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار