جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در اردبیل/مرگ و میر روزانه صفر شد
اردبیل- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: براساس آمار مراکز درمانی، خوشبختانه کرونا در استان روند کاهشی دارد و در ۲۴ ساعت گذشته فوتی کرونایی ثبت نشده است.

علی محمدیان اردی بعد از ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت کرونایی استان اظهار کرد: براساس آمار مراکز درمانی خوشبختانه کرونا در استان روند کاهشی دارد و در ۲۴ ساعت گذشته فوتی کرونایی ثبت نشده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، ۲ بیمار در مراکز درمانی استان بستری شده است، گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مدیریت خوبی داشته باشند تا شاهد افزایش موارد بیماری و افزایش محدودیت‌ها نباشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر ۹ بیمار به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ بستری هستند که از این تعداد ۵ بیمار در بخش ICU کرونا بستری بوده است.

محمدیان اردی ادامه داد: با توجه به بازگشت زائران اربعین حسینی، نگرانی از بابت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و افزایش تدریجی موارد ابتلاء به بیماری وجود دارد از عموم هم استانی‌ها درخواست می‌کنیم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی بر ضرورت تزریق دوز یادآور واکسن کرونا نیز تاکید کرد و گفت: افرادی که بیش از ۶ ماه از آخرین دوز واکسن کرونا آنها گذشته است حتماً جهت تزریق واکسن به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند.

کد خبر 50812
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار