چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 1 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
حمایت از کیفیت زندگی کودکان از اولویت‌های حوزه سلامت گناوه است
گناوه- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت:حمایت از کیفیت زندگی کودکان از اولویت‌های اصلی حوزه سلامت در شهرستان گناوه است.

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت حیدری ظهر دوشنبه در حاشیه عیادت از نوزادان و کودکان بستری در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه با تبریک روز جهانی کودک و آرزوی سلامتی برای کودکان تصریح کرد: شعار امسال هفته ملی کودک «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه افزود: امروزه یکی از دستاوردهای مهم حوزه سلامت، بهبود مراقبت‌ها و خدمات بهداشتی درمانی در راستای بهبود کیفیت زندگی کودکان است.

وی گفت: حمایت همه‌جانبه در راستای حفظ و ارتقای سلامت کودکان، کاهش بار بیماری‌ها و ناتوانی‌ها، کاهش مرگ‌ومیر و افزایش کیفیت زندگی این گروه سنی از اولویت‌های اصلی بخش‌های بهداشت، درمان و آموزش حوزه سلامت شهرستان است.

حیدری با بیان اینکه دوران کودکی از حساس‌ترین دوران زندگی هر فرد است یادآور شد: توجه به رشد و تکامل کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در واقع هزینه برای دوران کودکی به‌نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است.

در دومین روز از هفته ملی کودک، فرماندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گناوه و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه از نوزادان و کودکان بستری در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه عیادت کردند.

در این مراسم ضمن تقدیم شاخه گل، پکیج آموزشی و هدایا به کودکان، جهت نشاط و شادمانی این گروه سنی، برنامه عروسک‌گردانی با اجرای نمایش توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نیز انجام شد.

کد خبر 51287
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار