جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
تیم والیبال ساحلی خارگ در مسابقات استان شرکت کرد

خارگ : رئیس هیات والیبال خارگ گفت: این مسابقات به میزبانی شهر دیر با شرکت ۹ تیم که در قالب سه گروه سه تیمی بود در آخرین پنجشنبه و جمعه مهرماه برگزار شد

به گزارش خارگ آنلاین ؛ تیم ساحلی خارگ با ترکیب دو نفره آقایان محمد اکبری و سیدحسین کاظمی(بازیکن کمکی) و با سرپرستی سیدمسلم موسوی به این مسابقات اعزام شدند.
 
تیم خارگ توانست از گروه خود صعود کند و به جمع هشت تیم و مرحله حذفی راه یابد.در مرحله حذفی با قرعه تیم میزبان روبرو شد و در یک بازی نفسگیر و نزدیک بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد.
 
موسوی سرپرست تیم اذعان کرد: طی صحبتی که با جناب کوپالی قبل از ورود به مسابقات انجام داده بودیم تصمیم بر این شد که ما فارغ از نتیجه تیم را جهت کسب تجربه و شرکت تیمی از خارگ در مسابقات اعزام کنیم.
ورود به این مسابقات اتفاق خوش یمنی برای والیبالیست های جزیره بود که تقریبا از والیبال نا امید شده بودند و صرفا جهت سرگرمی فعالیت والیبالی داشتند ، ولی الان با ورود جناب کوپالی امیدی به جوانان والیبالی خارگ تزریق شده که به این باور برسند که با به روی کار آمدن هییت جدید میشه به اعتلای والیبال خارگ امیدوار بود.

 

موسوی اضافه کرد: شاید کمتر مسئول ورزشی در این شرایط اقتصادی تیم را جهت کسب تجربه تیم به مسابقات اعزام کند ولی جناب کوپالی این امر مبارک را انجام دادند که من از طرف خودم از ایشان تشکر میکنم چرا که طی این دو روز شاهد بودم که چقدر دنبال کار بودند و نگذاشتند که ما احساس کمبودی کنیم.

 

محمد اکبری بازیکن تیم نیز گفت: تشکر میکنم از جناب کوپالی که جانانه ما را حمایت نمودند و امید را به والیبال خارگ و جوانان جزیره تزریق کردند
کد خبر 51795

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار