محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تکریم به ارباب رجوع یکی از بارزترین مصداقهای رعایت حقوق شهروندی است، که مدیران دستگاههای مختلف اجرایی این جزیره باید بیش از گذشته به این موضوع توجه داشته باشند.
وی افزود: پاسخگویی مسئولانه با حفظ جایگاه ارباب رجوع از سوی مدیران دستگاههای ذیربط ضروری است و این مسئله باید در رأس امور اجرایی جزیره قرار گیرد.
بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: مدیران اجرایی در خارگ باید قدرت رهبری، سازماندهی، برنامهریزی، کنترل و نظارت داشته باشد تا بتوانند اهداف سازمانی که همانا خدمت رسانی به اهالی شریف جزیره است را محقق کنند.
دشتی زاده خاطر نشان کرد: در حکمرانی اسلامی نباید فاصله بین مردم و مسئولان باشد، با دیدارهای چهره به چهره میتوانیم مسائل و مشکلات مردم را میتوانیم بهتر درک کنیم، در همین راستا در یک سال گذشته بیش از ۸۰۰ ساعت دیدار چهره به چهره مردمی توسط بخشداری صورت گرفته است.