جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
پیام امام جمعه جزیره خارگ به مناسبت روز جهانی قدس

حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر امام جمعه جزیره خارگ در پيامي ضمن گرامي داشت روز جهاني قدس، مردم شريف جزیره خارگ را به شركت گسترده در راهپيمايي اين روز بزرگ دعوت كرد

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : حجت‌الاسلام والمسلمین کارگر امام جمعه جزیره خارگ در پيامي ضمن گرامي داشت روز جهاني قدس، مردم شريف جزیره خارگ را به شركت گسترده در راهپيمايي اين روز بزرگ دعوت كرد

 

در متن پیام ایشان آمده است: 

 

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

«إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم»

«امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است»

امام خامنه ای (حفظه الله)

 

در آستانه روز جهانی قدس نظاره‌گر حوادثی برای سست‌تر شدن خانه غصبی و عنکبوتی رژیم صهیونیستی هستیم. اتفاقات این ایام که در سرزمین‌های اشغالی رخ داده از یک طرف، و از طرف دیگر مقاومت بی‌نظیر جبهه مقاومت، بیشتر از همیشه بذر امید در دلهای مردم دنیا برای آزادی قدس شریف را ارمغان دارد. این رژیم به پایان عمر خود حتی زودتر از وعده صادق امام خامنه‌ای (مدظله‌‌العالی) درباره پایان عمر این رژیم غاصب در ۲۵ سال آینده، نزدیک‌تر شده و آزادی فلسطین به یاری خداوند در آستانه تحقق است.

 

فلسطین به عنوان آرمان جدایی ناپذیر انقلاب اسلامی ایران این روزها نیازمند حمایت تمامی مردمان آزاده جهان است که سلطه و غصب سرزمین دیگران و آوارگی یک ملت اصیل را نمی پذیرند و دخالت قدرت‌های بیگانه در منطقه و حمایت از یک رژیم غاصب، جعلی و وحشی برای تداوم سلطه در منطقه را رد می‌کنند.

 

در آستانه این روز بزرگ که یادگار و ابتکار امام راحل(ره) است، در لبیک به بزرگ مبارز آزادی قدس شریف امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، از تمامی مردم انقلابی، فهیم و ولایتمدار جزیره مقاومت خارگ برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرده تا در کنار نمایش وحدت امت اسلامی، نقش آفرینی خود را برای آزادی فلسطین از دست غاصبان صهیونیستی در کنار دیگر ملت ها، به نمایش بگذاریم.

 

با تشکر

محمود کارگر

امام جمعه جزیره مقاومت خارگ

کد خبر 56957

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار