پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 28 March 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
امام جمعه بوشهر: نیازهای باقی مانده خارگ برطرف شود

امام جمعه بوشهر گفت: مسؤولان خارگ به وعده خود در تحقق مطالبات مردم عمل کردند در این راستا خدمات مسؤولان وزارت نفت به مردم جزیره خارگ از جمله تجهیز بیمارستان به دستگاه سی تی اسکن و راه‌اندازی کشتی مسافری و دیگر امکانات زیرساختی قابل تقدیر است ولی جزیره خارگ هنوز به دیگر امکانات نیازمند است،

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم از تلاشگران عرصه کار و کارگری در فضای استان و از اینکه الحمدلله در سفری که به خارگ داشتم دیدم که مسئولان به وعده خود عمل کردند و بسیاری از امکاناتی که قبلاً از آن ها تقاضا شده بود به صحنه عمل رساندند قدردانی می کنم.

 

ایشان افزود : ستی اسکن، کشتی مسافربری و بسیاری از اموری که آنجا وجود دارد و لیکن نیازهایی هنوز وجود دارد مثل آب که قول داده شد، مثل اعطای سند مالکیت که اقداماتی صورت گرفته، اشتغال جوانان، توسعه حوزه فرهنگ و ورزش، زیرساخت هایی که نیاز است.

 

خطیب نماز جمعه بوشهر افزود : صمیمانه تشکر می کنم از مسئولان وزارت نفت، مسئولانی که الآن در آنجا مستقر هستند، امام جمعه سابق خارگ و همچنین امام جمعه حاضر که همه دست به دست هم دادند و این خدمات به این مردم عزیز ارائه کردند. ان شاءالله موفق باشند.

کد خبر 57659

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار