جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 26 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
حبس‌زدایی از برنامه‌های دستگاه قضایی در استان بوشهر است
بوشهر- رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: حبس‌زدایی از برنامه‌های دستگاه قضایی در استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز عصر یکشنبه در مراسم نسیم مهر به مناسبت روز ملی حمایت از خانواده زندانیان اظهار داشت: به منظور حمایت از خانواده‌های زندانیان در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های معیشتی به حدود ۱۰ درصد از خانواده‌های زندانیان استان بوشهر ارائه شده است افزود: حمایت از خانواده زندانیان استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر حبس‌زدایی را یکی از برنامه‌های مهم عنوان کرد و ادامه داد: از همکاران خود خواسته‌ایم که در چارچوب قانون و تا جایی که ممکن باشد مجازات‌های دیگر را جایگزین حبس کنند.

حمایت از خانواده زندانیان

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود آسیبی به خانواده‌های زندانیان وارد نشود اضافه کرد: مجازات و زندانی یک فرد ممکن است خانواده او را از هم متلاشی کند.

مهرانگیز خاطرنشان کرد: اگر شخص بزهکاری با خطای خود به و ناچار وارد زندان شد، باید از خانواده او حمایت شود تا فرزندان، همسر و خانواده او دچار مشکل نشود.

به مناسبت پنجم خرداد روز ملی حمایت از خانواده زندانیان دادگستری و اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان بوشهر از ۷۰ نفر از خانواده‌های زندانیان استان و نیکوکارانی که برای آزادی زندانیان و کمک به خانواده‌های آنان تلاش می‌کنند، در زندان مرکزی تجلیل کرد.

کد خبر 58352
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار