پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - Thursday, 18 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر نخل‌تقی توقیف شد
بوشهر- فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۸۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در بندر نخل‌تقی شهرستان عسلویه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یداله شرفی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با قاچاق را به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار داریم و کشفیات گسترده‌ای در این زمینه شاهدیم.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در راستای حمایت از تولیدات داخلی، کارکنان فرماندهی پایگاه دریابانی کنگان با اقدامات اطلاعاتی عملیاتی در شهرستان عسلویه موفق شدند یک فروند لنج باری حامل کالای قاچاق که قصد تخلیه بار در اسکله نخل تقی را داشت توقیف کنند.

وی افزود: از این شناور توقیفی هزار و ۲۰۰ ثوب انواع پوشاک، ۱۷۰ جفت کفش، چهار هزار و ۷۷۰ لوازم جانبی موبایل، چهار هزار و ۲۷۵ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و ۹۰ عدد ساعت مچی دیجیتال کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در ادامه ارزش ریالی کالای مکشوفه را جمعاً به ارزش ۸۵ میلیارد ریال برآورد شده که تحویل مقامات قضائی گردید.

وی خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده و به منظور حمایت از کالای ایرانی کارکنان فرماندهی مرزبانی استان بوشهر با عزمی راسخ و همکاری خوب مرزنشینان با این پدیده شوم به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

کد خبر 58354
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار