چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 24 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
گلزارهای شهدای استان بوشهر به مراکز فرهنگی اجتماعی تبدیل می‌شوند
بوشهر- استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته گلزارهای شهدای شهرستان‌های استان بوشهر به مراکز فرهنگی اجتماعی تبدیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از گلزار شهدای بوشهر با اشاره به اقدامات ارزشمندی که در ساماندهی گلزار شهدا انجام شده، اظهار داشت: گلزار شهدای بوشهر با کیفیت مطلوبی ساماندهی شده و قابلیت زیادی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و مذهبی دارد.

وی با بیان اینکه شهدا امامزاده‌های عشق و دلدادگی هستند خاطر نشان کرد: به فرموده حضرت امام خمینی (ره)، «گلزار شهدا امامزاده‌های عشق هستند» و باید در ساماندهی این اماکن متبرکه اهتمام ورزیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: گلزار شهدا قابلیت کاربری‌های متنوع فرهنگی را دارد و انتظار داریم تمام گلزارهای شهدای مراکز شهرستان‌ها با الگوبرداری از گلزار شهدای بوشهر، نسبت به استفاده بهینه از فضا، اقدامات لازم در ساماندهی این اماکن انجام دهند.

محمدی زاده بیان کرد: شهدا انسان‌هایی با روح بزرگ بودند که زندگی خود را در راه خدا و در راه اسلام، ایثار کردند و تکریم و بزرگداشت این عزیزان واجب است.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه گلزار شهدای بوشهر، قابلیت تبدیل به یک مکان فرهنگی منحصر به فرد را دارد گفت: اداره کل بنیاد شهید نسبت به ساخت سالن جلسات، کتابخانه مجهز، کفشداری و سایر بخش‌های مورد نیاز اقدام و با طراحی بومی مذهبی متناسب با فرهنگ بوشهری، کار را انجام دهد.

کد خبر 58356
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار