شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
اعتراض ۳۰ درصد از معلمان بوشهری به طرح رتبه بندی ثبت شد
بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:در استان بوشهر کمتر از ۳۰ درصد فرهنگیان نسبت به فرآیند رتبه بندی اعتراضات خود را ثبت کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی یکشنبه شب در نشست شورای معاونان اداره آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: فرآیند رتبه بندی یکی از مهم‌ترین اقداماتی بود که بعد از گذشت ۱۱ سال توسط وزارت آموزش و پرورش اجرایی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه معلمان باید به حق و حقوق واقعی خود دست پیدا کنند، گفت: همچنان در مرحله استقرار فرآیند رتبه بندی هستیم و رسیدگی به اعتراضات با جدیت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه نواقصی در فرآیند اجرایی رتبه بندی وجود داشت، افزود: این اشکالات در حال برطرف شدن است و مدارک معترضان یک بار دیگر توسط هیأت‌های ممیزی استانی و کشوری رسیدگی خواهد شد.

موحدی اضافه کرد: در استان بوشهر کمتر از ۳۰ درصد فرهنگیان نسبت به فرآیند رتبه بندی اعتراضات خود را ثبت کرده‌اند و بر اساس بررسی صورت گرفته عمده مشکلات رتبه بندی عدم بارگذاری صحیح مستندات، توسط همکاران بوده است.

اعتراض ۳۰ درصد از معلمان بوشهری به طرح رتبه بندی ثبت شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: افراد فاقد رتبه، موقتاً رتبه یک برای شأن لحاظ می‌شود تا پس از رسیدگی به اعتراضات رتبه قطعی آنها مشخص شود.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۴۱۹ نفر در بوشهر مشمول طرح رتبه بندی شده‌اند، گفت: هزار و ۵۹ نفر، ۸/۲۳ درصد، و ۲ هزار و ۱۳۴ نفر، ۱۶/۵۹ درصد از مشمولین این قانون به ترتیب شامل رتبه‌های ۱ تا ۲ در طرح رتبه بندی شده‌اند.

موحدی ادامه داد: ۴ هزار و ۸۰۶ نفر یعنی ۳۷/۳۶ درصد، هزار و ۴۳۷ نفر به عبارت ۱۱/۱۷ و ۳۶ نفر یعنی ۲۷ درصد به ترتیب شامل رتبه‌های سه تا پنج در طرح رتبه بندی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۳ هزار و ۳۹۱ نفر یعنی ۲۶/۳۶ درصد فاقد رتبه بندی شده‌اند، که برای این افراد موقتاً رتبه یک لحاظ خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در طرح رتبه بندی اولین ملاک ارتقا جایگاه معلمان و سپس بهبود وضعیت مالی است.

کد خبر 58360
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار