شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
در نشست مشترک هیئت دولت و استانداران سراسر کشور

رضایتمندی مردم در گرو عمل دولت به وعده‌هایش از جمله برخورد با فساد و ناکارآمدی است

به گزارش خارگ آنلاین  ؛ دکتر سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر یکشنبه یازدهم تیرماه در نشست مشترک هیئت دولت و استانداران سراسر کشور، ضمن تبریک ایام و اعیاد ماه ذی‌الحجه، به‌ویژه عید سعید غدیر، ولایت را یکی از برترین نعمات خداوند برای بشریت دانست و افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز ولایت فقیه عمود خیمه نظام است و مسئولان باید با بیشترین شناخت از منظومه دیدگاه‌های امام و رهبری، در راستای پیشبرد اهداف نظام گام بردارند.

 

رئیس قوه مجریه با عنوان کردن مسائلی با استانداران دولت سیزدهم را« قادر به حل مساله» دانست.

 

به‌کارگیری روش‌های ابتکاری در جذب سرمایه و افزایش بهره‌وری

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه امروز اصلی‌ترین ماموریت کشور «مهار تورم و رشد تولید» هدف‌گذاری شده است، «افزایش سرمایه‌گذاری» و «ارتقای بهره‌وری» را دو پایه اصلی تحقق رشد و پیشرفت دانست و مسئولان دستگاه‌های اجرایی را بر به‌کارگیری روش‌های ابتکاری در جذب سرمایه و افزایش بهره‌وری فراخواند.

 

ارائه گزارش اقدام و نه آمار تعداد جلسات در زمینه اجرای قانون مولدسازی

 

«مولدسازی دارایی‌های دولت در استان‌ها» از دیگر محورهای سخنان رئیس جمهور بود که دکتر رئیسی از آن به عنوان روشی برای تامین منابع مورد نیاز طرح های عمرانی یاد کرد و خواستار پیگیری جدی آن در جهت تامین منابع لازم برای رونق تولید و رشد اقتصادی شد.

 

ضرورت تجدیدنظر و اصلاح سود مربوط به تسهیلات مسکن

دکتر رئیسی همچنین رئیس شورای پول و اعتبار و وزیر راه و شهرسازی را مأمور کرد، تجدیدنظر و اصلاح سود مربوط به تسهیلات مسکن را در این شورا بررسی و پیگیری کنند.

 

 

رضایتمندی مردم در گرو عمل دولت به وعده‌هایش از جمله برخورد با فساد و ناکارآمدی است

 

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش «رضایتمندی مردم» را در گرو عمل دولت به وعده‌هایش دانست و یکی از وعده‌های دولت را «برخورد با مفاسد و ناکارآمدی‌ها» عنوان کرد و اظهار داشت: کوچکترین فساد و ناکارآمدی نباید در این دولت تحمل شود و مدیران پیش از هر کسی باید انگیزه برخورد با فساد و ناکارآمدی را داشته باشند.

دکتر رئیسی افزود: فساد، روابط ناسالم اداری، رشوه و پارتی‌بازی اعتماد مردم را از دولت سلب می‌کند و مردم انتظار دارند دولتی که مدعی مبارزه با فساد و اجرای عدالت و مردم‌داری است، کوچکترین فساد و تخلف را برنتابد.

رئیس جمهور در همین راستا بر «انتخاب افراد کارآمد» در دولت تأکید کرد و گفت: کسی که امتحان پس داده و ناکارآمد بوده نباید در دولت به‌کار گرفته شود و مدیر ناکارآمد در هر جایگاهی که هست باید بدون تعلل از مسئولیت کنار گذاشته شود تا کار مردم دچار وقفه و خلل نشود.

کد خبر 59578

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار