شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
جشن ازدواج آسان در عسلویه برگزار شد
بوشهر- همزمان با دهه امامت و ولایت جشن ازدواج آسان در شهرستان عسلویه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر صبح چهارشنبه در مراسم جشن ازدواج آسان در شهرستان عسلویه با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در دهه مبارک امامت و ولایت ۲ طرح مهم و کم سابقه با دستور مقام عالی دولت در استان بوشهر با همکاری دستگاه‌های مرتبط با طرح جوانی جمعیت به عنوان ازدواج آسان و تأمین مسکن در سطح استان به صورت یکپارچه آغاز و در حال اجرا است.

اکبر پورات تصریح کرد: این ۲ طرح به مدت ۱۰ روز در سطح استان از جمعه هفته گذشته آغاز شده و مراسم باشکوهی برای اهدای زمین به والدین دارای فرزند سوم برگزار شده است.

وی افزود: از جمله شرایط واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند تنفس دو ساله و اقساط ۱۰ ساله بوده که هزار قطعه زمین برای این طرح در استان بوشهر اختصاص داده شده است.

واگذاری زمین در سطح ۱۰ شهرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همچنین از ازدواج آسان در راستای تسهیل ازدواج به موازات طرح واگذاری زمین در سطح ۱۰ شهرستان استان در حال انجام است.

وی یادآور شد: در هر شهرستان حدود ۲۰ زوج با پشتیبانی فرمانداران، اداره کل بهزیستی، کمیته امداد و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند که تاکنون در شهرستان‌های دشتی، کنگان، دیر، تنگستان، گناوه، دیلم و اکنون عسلویه به انجام رسیده است.

پورات عنوان کرد: به هر یک از زوجین حواله جهیزیه ۵۲ میلیون تومانی از سوی اداره کل بهزیستی و کمیته امداد استان به همراه سفر مشهد مقدس با پشتیبانی و اسکان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین هدایای نقدی از سوی فرمانداران اهدا می‌شود.

کد خبر 59606
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار