شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
قدردانی از فداکاری پرستاران در «همه گیری»/فیلمنامه را دوست داشتم
بازیگر سریال «همه گیری» با اشاره به فضای این مجموعه که به دوران کرونا می پردازد درباره توجهی که در این سریال به فداکاری های کادر درمان شده است، توضیحاتی ارائه داد.

احسان خان محمدی بازیگر نقش الیاس در سریال «همه گیری» درباره این مجموعه که به بیماری کرونا می پرداخت به خبرنگار مهر بیان کرد: شروع همکاری من با این سریال به فصل اول آن با عنوان «موج اول» بر می گردد و در فصل دوم با عنوان «همه گیری» این روند ادامه پیدا کرد که در این سریال نقش الیاس را بازی می کنم.

وی اضافه کرد: کاراکتر الیاس از خود من بسیار دور یا شاید بهتر است بگوییم متفاوت بود اما خوشحالم که بعد از پخش آن مردم توانستند با آن ارتباط برقرار کنند.

بازیگر سریال «ممنوعه» درباره برخی از سکانس های سریال یادآور شد: در میان سکانس هایی که ضبط شدند یک سکانس را بسیار دوست داشتم که در آن شخصیت پردازی الیاس کامل می شد و حتی در آنونس کار از آن استفاده شد اما بنا به دلایلی که نمی دانم آن را حذف کردند، که خیلی درکش برایم قابل قبول نیست و فکر می کنم این کار به کاراکتر الیاس صدمه وارد کرد.

قدردانی از فداکاری پرستاران در «همه گیری»/فیلمنامه را دوست داشتم

خان محمدی در پاسخ به این سؤال که چقدر این سریال توانسته قدردان و نشان دهنده سختی‌ها و زحمات کادر درمان در این چند سال اخیر باشد، بیان کرد: در زندگی هیچ‌چیزی مهم تر از جان یک انسان نیست، تصور کنید جسم و جان انسان مسئولیتش با شما باشد، کار در بیمارستان به عنوان پزشک، پرستار ، بهیار و ... کاری پر استرس، پرفشار و طاقت فرسا است. همه کسانی که چند روزی را در بیمارستان سپری کرده باشند این موضوع را کاملا درک می کنند ما هم سعی کردیم در سریال این موارد را در موقعیت های مختلفی نمایش دهیم.

وی با اشاره به انعکاس دوران کرونا در این سریال گفت: در دوران پیک کرونا حجم فشار و استرس چند برابر شد و مردم در آن دوران سختی های کار پرستاران را بیشتر درک کردند. یکی از اصلی ترین دلایل ساخت سریال «همه گیری» نشان دادن بخشی از زحمات این عزیزان بود، من هم از اینکه در این مسیر توانستم حضور داشته باشم خوشحالم.

این بازیگر سینما و تلویزیون، نقطه عطف این سریال را اخلاق خوب گروه دانست و در پایان گفت: تعامل خوبی که میان کارگردان و بازیگران کار وجود داشت و آرامش خاطر و حرفه ای بودن عوامل پشت صحنه به پیشبرد کار خیلی کمک کرد. فضای دوستانه و بی تنش گروه در طول تصویربرداری و همچنین فیلمنامه خوبی که توسط حجت قاسم زاده نوشته شده بود و من دوستش داشتم همه دست به دست هم دادند تا این کار علاوه بر اینکه برای خود من شیرین شود به دل مخاطب هم بنشیند و از تماشای آن لذت ببرد.

کد خبر 61263
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار