پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
کارگاه آموزشی فیلم‌برداری در برازجان برگزار شد
بوشهر- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: کارگاه آموزشی فیلم‌برداری از سری برنامه‌های دومین دوره جشن مهر سینمای ایران در برازجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه عباسی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: کارگاه آموزشی فیلم‌برداری طی مدت سه روز از ۳۱ شهریورماه لغایت ۲ مهرماه در انجمن سینمای جوانان برازجان با حضور ۱۷ علاقه‌مند به این حوزه هنر در دو نوبت صبح و بعدازظهر هر روز برگزار شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر بیان کرد: مدرس این کارگاه مهرداد افراسیابی دانش‌آموخته رشته سینما و مدیر فیلمبرداری بر عهده داشت.

وی افزود: حاضرین در این کارگاه به‌صورت تئوری و عملی به آموزش مباحث نورپردازی و فیلم‌برداری از جمله آشنایی با انواع دوربین و لنزها، نماهای مختلف فیلم‌برداری، خلق موقعیت‌های دراماتیک با نورپردازی، ویژگی‌های یک مدیر مدیر فیلم‌برداری موفق و شرایط فیلم‌برداری در نماهای داخلی و خارجی پرداختند.

عباسی عنوان کرد: برنامه‌های دومین دوره جشن مهر سینما در بوشهر از تاریخ ۲۸ شهریور آغاز و تا ۱۳ مهر ادامه خواهد داشت.

دیدار از پیشکسوت حوزه سینمای استان، پاتوق فیلم، تور عکاسی، نمایشگاه عکس و اکران فیلم به‌صورت رایگان برنامه‌های دومین دوره جشن مهر سینما در بوشهر است.

کد خبر 62049
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار