شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
پیام تبریک امام جمعه جزیره مقاوم خارگ به مناسبت فرا رسیدن سال 1403

حجت الاسلام کارگر امام جمعه جزیره خارگ در پیامی فرا رسیدن عید سعید نوروز را به مردم شریف، بافرهنگ و متدین جزیره ایثار و مقاومت خارگ تبریک گفت .

به گزارش خارگ آنلاین : و به گزارش دفتر امام جمعه جزیره خارگ پیام تبریک حجت الاسلام کارگر امام جمعه جزیره خارگ به مناسبت آغاز سال 1403 به شرح زیر است .
 

بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

با سلام به پیشگاه با عظمت حضرت ولی عصر (عج) و آرزوی علو درجات برای امام راحل (قدس سره) و با درود به ارواح طیبه شهدای سرافراز انقلاب اسلامی، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، خاصه شهدای جزیره مقاومت خارگ، حلول سال جدید، سال هزار و چهارصد و سه خورشیدی را به پیشگاه مقدس آقا و ولی نعمتمان حضرت بقیه الله الاعظم ولی عصر (ارواحنا فداه) و به پیشگاه نائب آن حضرت، آیت‌الله العظمی الامام خامنه‌ای(دام ظله العالی) و به پیشگاه همه ملت سرافراز ایران و همه جای جای جهان که نوروز را گرامی می‌دارند و بالاخص به مردم عزیز، شریف، بافرهنگ و متدین جزیره ایثار و مقاومت خارگ تبریک عرض می کنم.
بی شک سال جهش تولید با مشارکت مردم رمز موفقیت در عرصه اقتصادی و عبور از تحریم های جهان استکبار علیه ملت ایران است و این مهم با تکیه به توانمندی ها و مهارت های جوانان و نوجوانان محقق خواهد شد.

در پایان ضمن عرض تبریک مجدد از درگاه خداوند برای همگان آرزوی توفیق درک معنویات در بهار قرآن و سلامتی و عزت در سال نو شمسی و پیروزی جبهه مقاومت و نابودی جبهه کفر و استکبار مسئلت دارم.

محمود کارگر
امام جمعه جزیره مقاوم خارگ
یکم فروردین ماه 1403

کد خبر 62316

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار