سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 30 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
شاخص حق و باطل، شرافت و رذالت، امروز در دنیا، مسئله فلسطین و غزه است.

حجت الاسلام کارگر امام جمعه جزیره خارگ در خطبه های نماز دشمن شکن عید سعید فطر بیان داشتند :رزمندگان و مجاهدین اسلام، بر گردن تک تک امت اسلام، حق حیات دارند ،امروز مردم مقاوم و مظلوم غزه، بر تمام امت اسلام حق دارند و شاخص حق و باطل، شرافت و رذالت، امروز در دنیا، مسئله فلسطین و غزه است.

 

به گزارش خارگ آنلاین : حجت الاسلام کارگر امام جمعه ولایی جزیره خارگ در خطبه های امروز نماز عید سعید فطر ضمن تبریک عید سعید فطر بیان داشتند : برخود لازم می دانیم از حضور همه مردم در مناسک عبادی و دینی ماه مبارک رمضان تشکر کنم. روحانیون و مبلغان، ذاکران و بانیان، قاریان و اساتید قرآن، اصحاب رسانه و همه کسانی که در اعتلای فرهنگ رمضانیه کمک کردند صمیمانه تقدیر می کنم.

 

ایشان افزودند : بیش از پانزده مجلس قرائت در جزیره خارگ و مجالس خانگی قرائت، نشان دهنده ظرفیت بزرگ قرآنی است که لازم است با پشتیبانی مردم و مسولان این گفتمان بزرگ را به جایگاه اصلی خودش برسانیم.

 

رمز موفقیت در عرصه گفتمان قرآنی توجه به تقواست.

 

حجت الاسلام کارگر در ادامه خطبه های نماز عید سعید فطر با اشاره به اینکه : رمز موفقیت در عرصه گفتمان قرآنی توجه به تقواست و تقوا نجات دهنده انسان است. فرض کنیم شخصی بیماری پوستی واگیردار داشته یا دستانش آلوده باشد اگر بهترین آشپز بشود و بهترین غذاها و لذیذترین نوشیدنی ها را درست کند کسی به غذای و نوشیدنی آن شخص میل و رغبت ندارد.

 

خطیب امروز نماز عید سعید فطر در بین نمازگزاران افزودند : آیا خداوند بین آن دختر باتقوای نه ساله ای که با چادر روزه می گیرد با آن جوان قوی که در بازار روزه خواری می کند تفاوت قائل نیست؟ تقوای در میدان عمل هست و عید سعید فطر قطعا برای آن کسی عید است که مطیع خداوند در ماه مبارک رمضان بوده باشد و عید فطر و اجتماع مومنانه مردم، یکی از جلوه های شکوه امت اسلامی است که لازم است برای این نعمت شکرگزار درگاه خداوند متعال باشیم.

 

امام جمعه ولایی جزیره خارگ تصریح کردند : رزمندگان و مجاهدین اسلام، بر گردن تک تک امت اسلام، حق حیات دارند

امروز مردم مقاوم و مظلوم غزه، بر تمام امت اسلام حق دارند و شاخص حق و باطل، شرافت و رذالت، امروز در دنیا، مسئله فلسطین و غزه است.

 

ایشان با تاکید بر اینکه : کسانی که حتی مسلمان نیستند ولی برای مظلومیت فلسطین در خیابان‌های اروپا و آمریکا، فریاد می‌کشد اما کسانی که علی الظاهر مسلمانند ولی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی ساکت یا همراه‌اند.امروز برخی سران کشورهای اسلامی، باعث سرافکندگی امت اسلام در محضر رسول الله‌اند.

 

حجت الاسلام کار گر با اشاره به دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری تاکید به بیات معظم له که فرمودند : آرمان‌های جمهوری اسلامی ذیل دو عنوان کلی خلاصه می‌شود: «اداره کشور به شیوه اسلامی» و «ارائه الگویی به مردم جهان برای اداره خوب یک کشور»  و اگر بخواهیم به اسلامی شدن اداره کشور به عنوان آرمان جمهوری اسلامی نگاه کنیم نیاز به حضور مردم و مطالبه مردم در جهت اقامه دین هست.

 

امام جمعه جزیره خارگ در ادامه افزودند : ورود مردم در عرصه های اجرای دین حداکثری نه دین حداقلی می تواند سرعت بخش رفع چالش ها و مسائل باشد و دشمن از دین قوی و حرکت دهنده ترس دارد لذا در رسانه های جهان استکبار هم بر دین خنجر می زنند و هم بر اقامه کنندگان آن.

 

 ایشان با اشاره به اینکه : انتظار مردم به ویژه بانوان حتی ضعیف الحجاب ها از دولت محترم و قوه قضاییه این است که با برخی از پوشش هایی که در شان مردان و زنان جامعه نیست مماشات نشود.

 

حجت الاسلام کارگر در خطبه های امروز خود در بین نمازگزاران با چند سوال پرسشی خطبه های امروز خود را به پایان رساندند : گشت ارشاد را به خاطر یک اتفاق تعطیل کردید آیا وضعیت بهتر شد؟ دشمنان از این اتفاق سود بردند یا دوستان؟ آسیب جدی به جامعه انتظامی و امنیتی وارد شد یا نشد؟ نباید به علت بی قانونی عده ای، امنیت روانی و اجتماعی خدشه دار شود.

کد خبر 62344

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار