شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024

سخنرانی بخشدار ویژه خارگ در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه این جزیره به مناسبت هفته دولت

  بخشدار ویژه خارگ گفت: اقداماتی در راستای حل مشکلات مردم با توجه به اولویت بندی‌های صورت گرفته صورت گرفته است.


به گزارش خارگ آنلاین : محمدرضا دشتی زاده عصر جمعه در مراسم هفته دولت در جزیره خارگ اظهار داشت: سیاست اصلی دولت سیزدهم مشارکت مردم در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری بود، اجرای طرح‌های مردم محور به معنای عمق بخشی به مشارکت عمومی در پیشبرد اهداف کشور است.

 

وی افزود: دولت سیزدهم یکی از اولویت‌های راهبردی خود را فعال‌سازی ظرفیت‌های دیپلماسی و نقش‌آفرینی در تحولات منطقه‌ای و جهانی تعیین کرده و سیاست همسایه‌محور و آسیا محور و دیپلماسی فعال اقتصادی را در رأس اقدامات خود قرار داده است، که به نتایج روشنی در این حوزه رسیده است.

 

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از تمام شرایط سخت عبور کرده و روزهای درخشانی را در آینده‌ای بسیار نزدیک در پیش رو خواهد داشت، تکیه بر فرهنگ مانای اسلامی و ایرانی رمز اعتلای پیشرفت و توسعه یافتگی است.

 

دشتی زاده در ادامه خاطر نشان کرد: حمایت و پشتیبانی از فعالان اقتصادی و تولید کنندگان را از جمله رویکردهای اساسی در دولت مردمی سیزدهم در استان بوشهر است، در هفته دولت سال جاری هزار و ۱۵۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در این استان افتتاح خواهد شد.

 

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ گفت: آنچه امروز در جزیره خارگ شاهد آن هستیم وفاق عمومی همه دستگاه‌های اجرایی برای پیشی گرفتن در زمینه خدمت رسانی به مردم هست که نشان از عزم راسخ همه آنها برای تحقق شعار مردم محوری است، در این دوره اقداماتی در راستای حل مشکلات مردم با توجه به اولویت بندی‌های صورت گرفته صورت گرفته که برخی از آنها به نتیجه رسید و برخی در حال پیگیری می‌باشد.

 

بخشدار ویژه خارگ یادآور شد: همه دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های نفتی، پتروشیمی و صنایع مکلف هستند زمینه امید آفرینی را برای مردم خارگ فراهم سازند و از هر گونه تصمیمی که باعث شود اطمینان بخشی در جامعه کاهش یابد خود داری نمایند.

 

عکس : رضا حاتمی

خارگ
۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۲۲:۲۸
اخبار منتخب
پر بازدیدترین اخبار