چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 15 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
نقاهتگاه مدافعان سلامت در جیرفت افتتاح شد
جیرفت - فرمانده سپاه ثارالله کرمان از افتتاح نقاهتگاه مدافعان سلامت در شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی صبح یکشنبه در سفر به شهرستان جیرفت و در حاشیه افتتاح نقاهتگاه شهدای مدافع سلامت شهرستان جیرفت بیان داشت: بسیج و سپاه علاوه بر مأموریت ذاتی خود یک رسالت اقتضایی نیز بر عهده دارند و مأموریت آنها حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب که محور اصلی آن مردم عظیم‌الشان هستند.

وی افزود: سپاه و بسیج در کنار مجموعه سیستم اجرایی کشور برای کمک به مردم در زمینه‌های سیل، زلزله، طوفان، حوزه‌های دفاعی، امنیتی، حوزه‌های اجتماعی، در بحث ویروس منحوس کرونا، کنترل بازار، احتکار و هر کجا که مردم به ما نیاز داشته باشند، حضور دارند و اگر مسئولان ما احساس کنند که کمبود نیروی انسانی و تجهیزات دارند نیروهای سپاه و بسیج با روحیه جهادی انقلابی پای کار می‌آیند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: توده عظیم نیروی بسیج با انگیزه و بدون چشم داشتی آماده خدمت به مردم هستند.

معروفی تصریح کرد: در بحث ویروس منحوس کرونا که همه بشریت، دنیا و نیز کشور ما را درگیر کرده قطعاً مجموعه دولت و وزارت بهداشت به تنهایی نمی‌تواند آن را مهار کنند و باید همه کمک کنند.

وی افزود: طرح جدید وزارت بهداشت و درمان و سازمان بسیج (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) به صورت محله محور و پایگاه محور با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در شمال و جنوب استان در حال انجام است که الحمدالله در کارمان پیشرفت داشتیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد: در این طرح نیروهای سپاه با فرمانداران و شبکه بهداشت و درمان با محوریت دانشگاه علوم پزشکی کرمان همکاری دارند.

معروفی ابراز داشت: در حوزه مراکز قرنطینه (نقاهتگاه‌ها) در حال حاضر ۳۰ مرکز با هزار تخت را آماده کردیم تا در صورت نیاز در مراحل پیش یا پس بیمارستانی مورد استفاده قرار گیرند.

وی افزود: ما پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی کرمان هستیم و برای ورود افراد به نقاهتگاه‌ها خودمان تصمیم نمی‌گیریم لذا به مردم نجیب و فهیم استان توصیه می‌کنیم بحث پیشگیری که مسأله مهمی است را جدی بگیرند.

در سفر سردار معروفی به شهرستان جیرفت حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش جیرفت، سالن ورزشی بخش علی‌آباد و سالن ورزشی صالحین افتتاح شد. فرمانده سپاه ثارالله همچنین از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی بازدید کرد.

کد خبر 11460
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار