شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 27 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
*رییس شورای اسلامی شهر خارگ: برگزاری انتخابات پرشور رسالتی همگانیست.

 لطف اله علی پور رئیس شورای اسلامی شهر خارگ گفت: مردم سالاری از مصادیق اصلی موفقیت یک جامعه است و یکی از ارکان مهم مردم سالاری در کشور؛ انتخابات است.

به گزارش خارگ آنلاین :  لطف اله علی پور رئیس شورای اسلامی شهر خارگ در اینباره گفت: مردم سالاری از مصادیق اصلی موفقیت یک جامعه است و یکی از ارکان مهم مردم سالاری در کشور؛ انتخابات است.


دکتر علی پور تصریح کرد: مشارکت قوی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری راه را برای ورود افرادی با شایستگی بیشتر باز می‌کند و در نتیجه مجلسی قوی به وجود خواهد آمد که توان صیانت از حقوق مردم و قانونگذاری صحیح را خواهد داشت.


 رئیس شورای اسلامی شهر خارگ ادامه داد: هر چند انتخاب اصلح به معنای انتخاب نامزدی بی عیب و نقص و آرمانی نیست، کما اینکه اگر چنین اشخاصی به مجلس راه یابند کمال مطلوب است؛ اما انتخاب اصلح در چارچوب نگاهی واقع‌گرایانه، به انتخاب شایسته ترین فرد از میان گزینه‌های موجود تعبیر می شود که این موضوع در سایه مشارکت بالا محقق خواهد شد.


وی گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد.


لطف اله علی پور اذعان کرد: با درک همه مشکلات و با نگاه به ظرفیت های کشور و توجه به تهدیدها و فرصت های بی سابقه بین المللی، به عنوان عضوی از جامعه خارگ و به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر از همه مردم شریف خارگ دعوت می کنم تا همچون همیشه، مقتدرانه و با قدرت پای در عرصه حضور رسانند و درانتخابات یازدهم اسفندماه بار دیگر در تعیین سرنوشت کشور و آیندگان مشارکتی پرشور داشته باشیم.

کد خبر 62307

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار