جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
شهامت و رشادت‌های مدافعان سلامت به دوران کرونا خلاصه نمی‌شود
زاهدان - فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مجاهدت‌های مدافعان سلامت در بحران کرونا انقلابی بزرگ را در عرصه سلامت کشور رقم زده است.

سردار احمد شفاهی صبح امروز در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن تقدیر از خدمات مدافعان سلامت اظهار داشت: مجاهدت‌های مدافعان سلامت در بحران کرونا انقلابی بزرگ را در عرصه سلامت کشور رقم زده است که عمق کار و ارزش آنها یادآور رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود.

وی افزود: متأسفانه در این مسیر بسیاری از این عزیزان به لقاء الله پیوستند اما همچنان مسیر مبارزه استمرار دارد از همین رو وظیفه ما در مسیر مبارزه با کرونا همکاری با مدافعان سلامت برای کاهش بار زحمات آنان است که قطعاً در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از تمامی ظرفیت‌های خودمان برای کمک به حوزه سلامت استفاده خواهیم کرد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: طی چند سال اخیر در عرصه سلامت استان تحولات زیادی صورت گرفته است که یکی از مهمترین محورها توجه یکسان به سلامت مردم در کم برخوردارترین نقاط استان سیستان و بلوچستان است که حرکتی ارزشمند و نیازمند اطلاع رسانی است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نیروی مردمی ارتباط گسترده‌ای با اقشار مختلف مردم دارد و ما همچون همیشه آماده‌ایم تا از تمامی ظرفیت‌های موجود در سپاه برای کمک به مردم استفاده کنیم.

سردار شفاهی تصریح کرد: در طرح شهید سلیمانی محور حوزه سلامت است و برای اجرای برنامه‌های آموزشی مراقبتی و حمایتی که در قالب طرح شهید سلیمانی و با هدف کنترل و مدیریت بیماری کووید ۱۹ انجام خواهد شد در کنار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هستیم.

کد خبر 11634
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار