جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مقابله با کرونا با رویکرد بسیجی دنبال شود
زاهدان - معاون امنیتی انتظامی و سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: رسالت مقابله با کرونا را نه با شیوه اداری بلکه به شیوه بسیجی و جهادی باید دنبال کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمدهادی مرعشی در نشست شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: باید با رویکرد بسیجی و جهادی خطر ویروس را برای مردم تبیین کنیم چرا که در حال حاضر این خطر برای عموم مردم محسوس نیست.

وی افزود: نبود آگاهی و رعایت نکردن پروتکل‌ها باعث افزایش آمار فوتی‌ها از یک الی ۲ نفر در روز به بالای ۱۰ نفر درهر روز رسیده است.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد: تبیین خطرات این ویروس رسالت بزرگی است که اعضای شورای اطلاع‌رسانی استان برعهده دارند و این رسالت را نه با رویکرد اداری بلکه با شیوه بسیجی و جهادی باید دنبال کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: مقابله با انتشار ویروس و قطع زنجیره انتقال باید با همراهی مردم انجام شود و اگر مردم همراه نباشند رسیدن به این هدف میسر نیست.

مرعشی ادامه داد: ایجاد وحشت مثبت در جامعه با آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در همراهی مردم اثرگذار است و در راستای این امر باید صدا و سیما و سایر رسانه‌ها با کمک دستگاه‌های اجرایی و همچنین سازمان‌های مردم نهاد در تولید محتوا و مستندسازی بیشتر اقدام کنند.

وی تصریح کرد: استفاده از هنرمندان بسیار تأثیرگذار بوده و اطلاع‌رسانی به شیوه هنرمندانه نقش به سزایی در اذهان عمومی به جا می‌گذارد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: بنابراین حضور هنرمندان در این عرصه و اعلام خطر به شیوه‌های مختلف برای آگاه‌سازی مردم توصیه می‌شود.

کد خبر 11768
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار