چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 15 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
دستور وزیر ورزش برای استفاده از ظرفیتهای ورزشی درطرح مدیریت کرونا
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح مدیریت کرونا گفت: تمامی ظرفیت ها و امکانات وزارت ورزش در اختیار قرارگاه پشتیبانی شهید حاج قاسم سلیمانی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به جهت استفاده از ظرفیت و امکانات مجموعه‌های ورزشی و در راستای توسعه اهداف این قرارگاه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار کولیوند ابتدا از همکاری‌های مستمر این وزارتخانه با سازمان اورژانس کشور در راستای خدمت رسانی به هموطنان تقدیر و تشکر کرد و گفت: وزیر محترم و همه همکاران وزارت ورزش و جوانان در زمان بحران، همواره در کنار سازمان اورژانس کشور بوده و امکانات خود را در اختیار این سازمان قرار داده است و همیشه از پیشتازان کمک در مواقع بحران به ما و مردم عزیزمان بوده‌اند.

وی افزود: در زمان سیل و زلزله‌های اخیر نیز وزارت ورزش، با در اختیار گذاشتن مجموعه‌ها و اماکن ورزشی به سازمان اورژانس کشور، جهت خدمات رسانی سریع‌تر و همچنین به مردم، به عنوان مکانی امن جهت پناهگاه، برگ زرینی در پرونده خود ثبت کرده است و این خود جای تقدیر دارد.

کولیوند اضافه کرد: وزارت ورزش در مجموعه‌های ورزشی سراسر کشور، محل‌هایی مناسب را برای احداث پایگاه در نظر گرفت که این امر خود باعث، توسعه و افزایش کیفیت خدمات رسانی سازمان اورژانس کشور به هموطنان شده است.

وی اهداف و سیاست‌های قرارگاه پشتیبانی شهید حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد و یکی از اهداف اصلی آن را حفظ کرامت و ارزش هموطنان خواند.

سلطانی فر نیز در این نشست اهداف و سیاست‌های قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا را ارزشمند شمرد و ضمن ابراز خرسندی از همکاری با این طرح، قول مساعد داد که تمامی خوابگاه‌ها، محیط‌های سیاحتی، اقامتی و سالن‌های ورزشی تحت امر این وزارتخانه در سراسر کشور، در اختیار قرارگاه پشتیبانی شهید حاج قاسم سلیمانی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در همکاری و همراهی با قرارگاه پشتیبانی شهید حاج قاسم سلیمانی که هدف آن خدمت به مردم شریف ایران است، هیچ‌گونه محدودیتی نخواهیم داشت و در نامه‌ای به تمامی معاونین، ادارات کل و نمایندگان تحت امر وزارت ورزش در تمامی استان‌ها، دستور همکاری با سازمان اورژانس کشور در این طرح بزرگ و ملی را با تمامی امکانات و ظرفیت‌ها خواهم داد.

وی طی نامه‌ای دستورات خود را به صورت مکتوب برای اقدام همکاری صادر کرد.

کد خبر 11890
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار