پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 16 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
درب اتوماتیک و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا
در این روزها با ویروسی مواجه‌ایم که در همه زمان ها امکان انتشار دارد؛ بنابراین بهترین راه برای قطع زنجیره انتقال، مدرن سازی ساختمان‌ها و استفاده از محصولات اتوماتیک بدون دخالت دست است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، درب اتوماتیک همانطور که از اسمش پیداست بدون دخالت دست انسان به طور خودکار باز و بسته می شود. همین مزیت باعث شده تا در دوران بحران کرونا به جلوگیری از انتقال ویروس کمک شایانی کند.

مخصوصاً در اکثر فروشگاه ها که تردد بسیار زیاد است و اگر درب ورودی مغازه یا فروشگاه را هر شخصی خودش بخواهد باز کند مطمئناً ویروس از یک شخصی به شخص دیگر انتقال پیدا می کند اما اگر درب به صورت کاملاً اتوماتیک باز و بسته شود چرخه انتقال متوقف می شود.

آیا محدودیتی برای سفارش درب اتوماتیک برای عرض های مختلف ورودی ها وجود دارد؟

تقاضای شما برای اندازه ی عرض بازشو درب اتوماتیک در هر اندازه ای که باشد قابل اجراست و لازم نیست نگرانی بابت اندازه ی درب ورودی که کوچک است داشته باشید.

رفت و آمد را برای افراد با نصب درب شیشه ای اتوماتیک راحت کنید!

اگر یادتان باشد وقتی می خواستیم از فروشگاه یا مغازه ای خرید کنیم برای باز و بسته کردن درب هنگام ورود و خروج باید تمام خرید هایمان را روی زمین رها می کردیم و اقدام به باز کردن و بستن درب می کردیم.

با تکنولوژی درب اتوماتیک این امکان را داریم که به راحتی به فروشگاه وارد یا خارج شویم. بنابراین برای اینکه مشتریان خود را از دست ندهید می توانید از درب های دستی و قدیمی خلاص شوید و به نصب درب شیشه ای اتوماتیک اقدام کنید و خودتان شاهد خواهید بود که مشکل به راحتی حل می شود.

چه نوع درب اتوماتیکی سفارش دهیم؟

مزایای انواع درب را بشناسیم تا بتوانیم بهتر تصمیم بگیریم.

درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدینگ:

عملکرد این نوع درب اتوماتیک این گونه است که از دو طرف باز و بسته می شود و محبوب دل مصرف کنندگان است و مطمئناً در اکثر فروشگاه ها آن را مشاهده کرده اید.

اگر به دنبال درب برقی مقرون به صرفه با کارایی مناسبی هستید این نوع درب می تواند برای شما بسیار مناسب باشد.

درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی:

از این نوع درب زمانی استفاده می شود که عرض درب بسیار کم است و می خواهید با نصب درب اتوماتیک حداکثر عرض بازشو را داشته باشید.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی به صورت یک طرفه و دو طرفه قابل اجراست یعنی اینکه وقتی درب باز می شود تمام درب در یک طرف جمع می شود. در حالت دو طرفه همانند درب اسلایدی هر لت از درب به سمت راست و چپ جمع می شود.

درب شیشه ای اتوماتیک خروج اضطراری:

درب شیشه ای اتوماتیک خروج اضطراری در زمان های بحرانی مثل آتش سوزی، زلزله و یا هنگام عبور برانکارد امکان منتظر ماندن برای عملکرد چشمی تا باز شدن درب غیر منطقی است چون در این شرایط زمان اهمیت بسیار زیادی دارد.

عملکرد این درب به این صورت است که شما با یک ضربه به یکی از لت های درب تمام لت ها به صورت موازی بدون هیچ اتلاف وقتی باز می شوند. این نوع درب شیشه ای اتوماتیک برای بیمارستان ها، ساختمان های تجاری، اداری و … می تواند بسیار مناسب باشد.

درب شیشه ای اتوماتیک منحنی:

این نوع درب اتوماتیک به لوکس، خاص بودن معروف است که در اکثر هتل های شما آن را مشاهده کرده اید.

البته علاوه بر هتل ها، برای مجتمع های مسکونی از درب شیشه ای اتوماتیک منحنی استفاده می شود تا ظاهر ساختمان را از حالت سادگی به حالت لوکس تبدیل کند.

درب شیشه ای اتوماتیک مثلثی:

برخی از مغازه ها و فروشگاه ها هستند که درب ورودی آنها کنج یا نبش قرار دارد بنابراین این نوع درب اتوماتیک می تواند برای آنها بسیار مناسب باشد چراکه شکل درب شیشه ای حالت مثلثی دارد و بسیار کاربردی و مناسب هستند.

ظاهر ساختمان با نصب این نوع درب شیشه ای بسیار منحصر بفرد خواهد شد بعضی اوقات هم اگر در ظاهر ساختمان تنوعی ایجاد کنید باعث می شود هم خودتان لذت ببرید هم افرادی که هر روز تردد دارند.

درب اتوماتیک شیشه ای چرخشی:

بعضی اوقات متوجه این موضوع شده اید که دمای بیرون و داخل ساختمان اختلاف بسیار زیادی دارد و شما مجبور می شوید انرژی گرمایشی یا سرمایشی را زیاد یا کم کنید بنابراین با انجام این کار ممکن است اتلاف انرژی بسیار زیادی صورت گیرد بنابراین با نصب و اجرای این نوع درب اتوماتیک می توانید به راحتی این اختلاف دما و اتلاف انرژی را به مقدار زیادی کاهش دهید.

همچنین زمانی هم که عرض ورودی کم باشد هم می توانید از این نوع درب شیشه ای استفاده کنید و می توانید این نوع درب را به صورت همیشه باز یا همیشه بسته قرار دهید و از آن در هر حالتی که خواستید استفاده کنید.

برای سفارش درب شیشه ای اتوماتیک سریعاً اقدام کنید!

برای سفارش درب شیشه ای اتوماتیک در هر مدل و هر اندازه ای که خواستید می توانید با بهترین شرکت عرضه کننده ی انواع درب اتوماتیک، شرکت السا در ارتباط باشید.

۰۲۱۲۶۴۰۸۶۱۲ – ۰۲۱۲۶۴۰۸۶۱۱ - ۰۹۱۲۹۶۴۴۲۵۰

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 13271
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار