جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 10 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰
رسیدگی فوری به تشکیل صف‌های طولانی توزیع سبدکالا در کرمانشاه
کرمانشاه- استاندار کرمانشاه در پی انتشار گزارشی در خبرگزاری مهر مبنی بر تشکیل صف‌های طولانی دریافت سبد کالا مددجویان کمیته امداد، دستور رسیدگی فوری به این مساله در وضعیت کرونایی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند در جلسه ستاد مبارزه با کرونا استان که با حضور رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، با ابراز نگرانی از ایجاد تجمع و تشکیل صف‌های طولانی برای دریافت سبد کالا در درب فروشگاه رفاه در شرایط کرونایی، اظهار کرد: این اقدام که با عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همراه بود موجب نقض آشکار مصوبه‌های ستاد ملی کرونا است.

وی افزود: حضور جمعیت زیادی از مددجویان کمیته امداد استان و تشکیل این صف‌های طولانی تمام اقدامات و تلاش‌های ستاد کرونا استان برای کنترل و مقابله با این بیماری را زیر سوال برد و باعث ایجاد نگرانی‌های جدی برای شکل‌گیری موج دیگری از کرونا در کرمانشاه شد.

استاندار کرمانشاه گفت: وزارت کشور و وزارت بهداشت گزارش و تصاویر منعکس شده را می‌بینند و در این خصوص به ما تذکر خواهند داد و فرمانداری کرمانشاه باید برای رفع این مسئله سریعاً اقدامی انجام دهد.

بازوند در جواب اینکه این طرح از سوی کمیته امداد مرکز و در سراسر کشور اجرا شده است، گفت: چگونه است که در هیچ استانی این صف‌ها تشکیل نشده و تنها در کرمانشاه این اتفاق رخ داده است.

وی بیان کرد: حتی با وجود انتشار اخبار و گزارش در خصوص تشکیل این صف‌ها و اعتراض به این مسئله، متأسفانه هنوز هم تشکیل این صف‌های طولانی ادامه دارد.

صف‌های کرونایی ادامه خواهد داشت!

فرماندار کرمانشاه در ارتباط ویدئو کنفرانسی در این خصوص، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) برای طرح توزیع سبد کالا تنها با فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور قرارداد منعقد کرده است و اطلاع رسانی دریافت سبد کالا نیز از قبل به تمام مددجویان اعلام شده بود.

فضل الله رنجبر با بیان اینکه با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه در این خصوص تماس گرفته‌ام، ادامه داد: این قضیه دست استان نیست و زمانی که ما متوجه شدیم به تشکیل این صف‌های طولانی معترض شدیم.

گفتنی است، خبرگزاری مهر در روزهای گذشته گزارشی با عنوان تشکیل صف توزیع کرونا در کنار توزیع نامناسب سبد کالا منتشر کرد که مسئولان را به واکنش وا داشته است.

کد خبر 16913
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار