جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
اماکن ورزشی و صنوف ابلاغی ستاد ملی کرونا در رباط کریم تعطیل میشود
رباط کریم- فرماندار رباط کریم با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان گفت: اماکن ورزشی و صنوف ابلاغی ستاد ملی کرونا طبق پروتکل های بهداشتی در رباط کریم تعطیل میشود.

به گزارش خبرنگار مهر، نظام ملکشاهی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط کرونایی در رباط کریم به رنگ قرمز در آمده است اظهار داشت: باید طبق پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنیم.

ملکشاهی افزود: شرایط بحرانی است از همین رو با پیگیری تمام دستگاه‌ها باید اوضاع را به حالت سفید برگردانیم و امروز شهرستان در حالت قرمز قرار دارد.

وی با بیان اینکه طی دو هفته گذشته ۱۹ شهروند رباط کریمی را به علت ابتلاء به کرونا از دست داده ایم گفت: باید بیش از پیش در خصوص اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت صورت بگیرد.

فرماندار رباط کریم عنوان داشت: از همه شهروندان می‌خواهیم برای جلوگیری از بیماری خود و دیگر شهروندان نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت‌های لازم را انجام دهند.

ملکشاهی بیان داشت: شکننده بودن وضعیت کرونایی قابل انکار نیست، چراکه رفتار و جنس کووید ۱۹ به گونه‌ای است که با عادی پنداری عمومی شاهد اوج گیری کرونا می‌شویم و در این زمینه با تغییر رفتار جمعی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به راحتی می‌توان این ویروس را مدیریت و کنترل و از شیوع گسترده آن جلوگیری کرد و باید فرهنگ سازی و اطلاع رسانی جامعی از مراقبت‌های ویژه توسط خانواده‌ها در پیش گرفته شود.

کد خبر 21744
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار