جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کاهش ۳۰ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از کرونا در رباط کریم
رباط کریم- فرماندار رباط کریم با اشاره به شرایط مطلوب واکسیناسیون در این شهرستان گفت: آمار فوتی های کرونا در رباط کریم ۳۰ درصد کاهش داشته است.

نظام ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت روند واکسیناسیون در رباط کریم اظهار داشت: بر اساس گزارشات ارائه شده که به صورت هفتگی برگزار می‌شود در تاریخ هشتم الی چهاردهم شهریور ماه، ۷۱۱ نفر از شهروندان تست pcr تهیه شده که نسبت به هفته گذشته با کاهش ۴۰ درصدی مواجه بوده‌ایم، هم چنین نمونه تست ۳۰۶ نفر مثبت اعلام شده است.

ملکشاهی از کاهش ۳۰ درصدی آمار فوتی‌ها در رباط کریم خبر داد و گفت: با وجود کاهش آمار ۱۹ نفر از همشهریان رباط کریمی طی هفته گذشته تا این لحظه فوت کرده‌اند.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کووید ۱۹ با اشاره به اهمیت اختصاص سهمیه واکسیناسیون برای شهرک‌های صنعتی بیان کرد: با وجود ۳ الی ۴ شهرک صنعتی در شهرستان رباط‌کریم و با جمعیت بیش از ۶۰ هزار نفر نیروی کار در این مجموعه‌های صنعتی هنوز سهمیه واکسنی دریافت نکرده‌اند.

ملکشاهی عنوان داشت: هر پایگاه روزانه حداقل ۵۰۰ و حداکثر ۹۰۰ دز واکسن تزریق می‌کند که این نشان‌دهنده شرایط خوب واکسیناسیون در شهرستان است و با توجه به عملکرد خوب پایگاه‌های سطح شهر نیازی به افزایش پایگاه در سطح شهرستان نیست.

کد خبر 32616
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار