جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
سامانه مدیریت هوشمند کرونا در همدان اجرایی شود
همدان_استاندار همدان گفت: اجرای برنامه سامانه سکوی مدیریت هوشمند کرونا، به طور جدی توسط دستگاههای اجرایی پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در ستاد استانی مدیریت کرونا، ضمن تقدیر و تشکر از کادر بهداشت و درمان استان اظهار کرد: فرمانداران نظارت جدی بر اجرای مصوبات ستادکرونا و طرح سکوی هوشمند داشته باشند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع کشور حفظ سلامت مردم و مقابله با کرونا و تزریق عمومی واکسن است، ادامه داد: فرمانداران حفظ سلامت مردم در مقابله با کرونا را در اولویت قرار دهند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه فرمانداران در راستای تشویق مردم در راستای تزریق واکسن و حفظ سلامتی مردم اقدامات لازم را انجام دهند، ادامه داد: اجرای برنامه سامانه سکوی مدیریت هوشمند کرونا، به طور جدی توسط دستگاههای اجرایی پیگیری شود.

استاندار همدان اضافه کرد: طرح سامانه سکوی مدیریت هوشمند کرونا به کلیه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و در راستای اجرایی کردن آن کوشا باشند.

وی از فرمانداران خواست بر اجرای دقیق مصوبات کرونا و اجرای طرح سامانه سکوی مدیریت هوشمند کرونا نظارت داشته باشند و افزود: با توجه به روند کاهشی شیوع کرونا، مردم همچنان باید پروتکل‌ها را رعایت کنند و وضعیت را عادی‌انگاری نکنند.

استاندار همدان ادامه داد: تا بهبودی کامل شرایط کرونایی مردم فهیم استان پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ستاد استانی کرونا را رعایت کنند.

کد خبر 36612
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار