پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 16 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
وضعیت کرونا در استان همدان تحت کنترل است/ لزوم رعایت پروتکل ها
همدان- استاندار همدان با بیان اینکه وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان تحت کنترل است، تاکید کرد: در عین حال مردم عادی انگاری نکنند و برای تثبیت وضعیت استان باید پروتکل‌ها را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر شنبه در ستاد استانی مدیریت کرونا، گفت: به جز کبودرآهنگ، استان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه مردم باید برای افزایش ایمنی و تثبیت وضعیت، واکسن کرونا را تزریق کنند، مطرح کرد: مراکز واکسیناسیون استان، آمادگی تزریق دُز سوم واکسن کرونا را دارند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ستاد کرونا در شرایط کنونی مورد تاکید است، خاطرنشان کرد: مردم از شرکت در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در استان کاهشی و تحت کنترل است، مطرح کرد: استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته هیچ‌گونه فوتی کرونایی نداشته است.

وی با بیان اینکه وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان تحت کنترل و کاهشی است، تاکید کرد: مردم عادی انگاری نکنند، برای تثبیت وضعیت استان باید پروتکل‌ها را رعایت کنند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه استان همدان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی رتبه اول کشور را کسب کرد، تصریح کرد: با توجه به ایام فاطمیه، و برگزاری برخی مراسم‌ها، رعایت پروتکل‌ها بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا الزامی است.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: در آستانه شب یلدا، مردم از شرکت در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه از افراد زیر ۱۲ سال که واکسن نزده‌اند مراقبت شود، و با رعایت پروتکل‌ها حافظ جان آن‌ها باشیم، گفت: روند واکسیناسیون دانش‌آموزان در استان همچنان در حال انجام است.

کد خبر 38358
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار