جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
امکانات درمانی تنگستان تقویت شود/ لزوم کاهش مراجعات به مرکز استان
بوشهر- فرماندار تنگستان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های سلامت گفت: مردم تنگستان نباید برای یک نیاز کوچک درمانی به مرکز استان مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح دوشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان اظهار داشت: چیزی بهتر از این نیست که پس از سال‌ها خدمت، با یک عملکرد مطلوب کار را به دیگری واگذار کرد و همه انسان‌ها به این شکل فرصت خدمت برایشان مهیا نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه شکی نیست که نظام سلامت، بهداشت و درمان از اولویت‌های اساسی کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از انقلاب با ریل‌گذاری و سرمایه‌گذاری مناسبی که در این بخش صورت گرفته، از باب امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی، اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که قابل مقایسه با قبل از انقلاب و سال‌های اوایل انقلاب نیست.

لطفی افزود: در حوزه درمان و سلامت، جایگاه بسیار ارزشمندی در سطح جهان داریم که قابل مقایسه با برخی از کشورهای پیشرفته هم نیست و این مهم در دوره بیماری کرونا، به خوبی نمایان شد.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه خدمات مدیران در حوزه سلامت به عنوان یک عبادت محسوب می‌شود، یادآور شد: هر چقدر در حوزه سلامت خوب عمل کنیم، در بخش‌های دیگر مانند اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و … موفق‌تر خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه مردم تنگستان نباید برای یک نیاز کوچک درمانی به مرکز استان مراجعه کنند، تصریح کرد: مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان با تشکیل یک مجمع برای هم‌اندیشی و مشورت‌های تخصصی، یک برنامه‌ریزی سه ساله جامع برای شروع کار خود تا پایان دولت، تدوین کند.

لطفی خاطرنشان کرد: از محل سفر رئیس جمهور و سفر معاون وزیر بهداشت و درمان به تنگستان، طرح‌های خوبی برای توسعه این حوزه مصوب و اعتبار آنها اختصاص یافت.

امکانات درمانی تنگستان تقویت شود/ لزوم کاهش مراجعات به مرکز استان

در پایان این نشست، از زحمات آقای ایرج زنده‌بودی مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان تنگستان تقدیر و ماه‌زرافشون رفیعی به جای وی معرفی شد.

کد خبر 51943
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار