جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
۷ مرکز درمانی در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم تجهیز می‌شود
بوشهر- نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری تأمین تجهیزات بیمارستان های حوزه انتخابیه، گفت: هفت مرکز درمانی در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم تجهیز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست خود با معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: پیرو بازدیدهای میدانی صورت گرفته از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم و جمع بندی کمبودها و نواقص موجود، فهرستی از تجهیزات مورد نیاز این مراکز تهیه شد و بنده برای تأمین این تجهیزات که ضروری و حیاتی هستند نشستی با معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان داشتم.

وی ادامه داد: پیرو بازدیدهای صورت گرفته از مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس بوشهر، فهرستی از ضروری‌ترین تجهیزات و کمبودهای این مرکز تهیه شد که دستگاه‌های اتوکلاو پلاسما، الکتروشوک، سی تی اسکن انژکتور، مانیتور پرتابل و NST دوقلو از جمله این کمبودها است و برای تهیه آنها به حدود ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم بیان کرد: بیمارستان شهر عالیشهر نیز از جمله مراکز درمانی استان بوشهر است که توسط شرکت عمران عالیشهر ساخته شده و برای راه اندازی نیاز به تجهیزات دارد.

وی گفت: مرکز بهداشت شهر عالیشهر با توجه به افزایش جمعیت و مراجعه روستاهای همجوار جوابگوی مردم منطقه نیست و برای رفع مشکلات مردم هر چه سریع‌تر باید بیمارستان تجهیز و راه اندازی شود.

جمیری اذعان کرد: در شهرستان‌های گناوه و دیلم نیز پیرو بازدیدهای میدانی از بیمارستان‌های امیرالمومنین (ع)، سوانح و سوختگی گناوه و بقیه الله (عج) دیلم و نظرات کارشناسی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، به تجهیزاتی از جمله سی تی اسکن، رادیولوژی دیجیتال، رادیولوژی پرتابل، سی آر م، ماموگرافی و اتو آنالایزر نیاز است که به صورت مکتوب به وزارت بهداشت ارائه شد.

وی اظهار داشت: در سفر وزیر محترم بهداشت به استان بوشهر از بیمارستان تخصصی قلب بوشهر و مرکز غربالگری سرطان بازدید شد و دکتر عین اللهی قول مساعد دادند تجهیزات مورد نیاز این مراکز را تأمین کنند.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست با معاون محترم درمان وزیر بهداشت فهرست نیازمندی‌های ضروری مراکز درمانی حوزه انتخابیه به تفکیک و به صورت مکتوب ارائه شد و معاون وزیر قول مساعد دادند با تأمین بودجه لازم در خصوص تأمین این تجهیزات اقدام شود.

کد خبر 52277
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار