چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 1 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
توقیف خودروهای تندرو حامل قاچاق در دیلم/ ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد
بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف سه دستگاه خودروی تندرو و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان بندر دیلم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته مأموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی و پاسگاه انتظامی عامری شهرستان دیلم در حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی و خاکی منتهی به استان‌های غربی به چند دستگاه خودروی سواری تندرو (شوتی) مشکوک که برای بررسی بیشتر، در یک عملیات پلیسی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروهای توقیفی انواع کالای قاچاق از قبیل پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه و تجهیزات پزشکی که فاقد مدارک مثبته گمرکی و قاچاق بودند را کشف و ضبط کردند.

سردار سوسنی با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این زمینه سه دستگاه خودرو توقیف و سه متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر دیلم نیز گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دیلم حین کنترل محورهای مواصلاتی و خاکی منتهی به استان‌های همجوار به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک که دستور ایست صادر ولی راننده خودرو توجهی نکرده و اقدام به فرار می‌کند که پس از طی مسافتی خودروی مورد نظر را متوقف و راننده به واسطه تاریکی هوا از محل متواری می‌شود.

سرهنگ علی یاری افزود: مأموران در بازرسی خودروی توقیفی، مقدار ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه مواد مکشوفه به همراه پرونده متشکله جهت تعیین و تکلیف تحویل مراجع قضائی شد و تلاش برای دستگیری متهم ادامه داشته، گفت: با توجه به اقدامات شوم سوداگران مرگ، نیاز است خانواده‌ها سطح آگاهی و دانش خود را نسبت به آسیب‌های مواد مخدر بالا برده و به منظور حفظ فرزندان خود از معضل اعتیاد، همواره در افزایش اطلاعات خود در زمینه مواد مخدر تلاش کنند.

کد خبر 52321
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار