شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 4 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
استقرارکلینیک دندانپزشکی درمرکزنگهداری بیماران اعصاب و روان گناوه
بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه از استقرار کلینیک سیار دندانپزشکی در مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان (سرای مهر مادر) شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عصمت حیدری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان که شایع‌ترین موارد آن پوسیدگی دندان و بیماری لثه است بسیار به‌صرفه‌تر از درمان‌های دندانپزشکی است.
وی از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیماران مزمن اعصاب و روان در هفته سلامت تصریح کرد: با توجه عادات خاص غذایی مردم جنوب و عدم تمایل آن‌ها به مراجعه منظم به دندان‌پزشک نرخ پوسیدگی دندان در استان و شهرستان ما بالا است که تشخیص، درمان پوسیدگی‌های اولیه و بیماری‌های لثه یک مداخله مؤثر به‌منظور کاهش آسیب‌های بعدی و تعدیل هزینه‌های درمانی به افراد است.

دکتر حیدری بیان داشت: مددجویان مرکز «مهر مادر» یکی از آسیب‌پذیرترین اقشار نیازمند جامعه هستند که به‌صورت دوره‌ای توسط تیم مجرب دندانپزشکی در قالب کلینیک سیار خدمات لازم را دریافت می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه خاطرنشان کرد: خدماتی از قبیل معاینه، آموزش، جرم‌گیری، کشیدن دندان به مدد جویان مرکز مهر مادر که ۸۰ نفر هستند ارائه می‌شود.

وی گفت: همچنین در دومین روز هفته سلامت کلینیک سیار در مدرسه شهید خزایی روستای گشویی مستقر و به گروه هدف خدمات لازم را ارائه کرده است.

کد خبر 57589
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار