چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 1 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
محموله بزرگ مواد مخدر در جنوب استان بوشهر زمین‌گیر شد
بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه خودرو تریلی و کشف ۲۹۶ کیلوگرم مواد مخدر تریاک و حشیش در شهرستان عسلویه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی شهرستان عسلویه حسب اخبار واصله و اقدامات اطلاعاتی از جابجایی محموله بزرگ مواد مخدر مطلع شده که موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با رصد دقیق محور ورودی استان، خودروی کامیون کشنده ولوو مورد نظر شناسایی و توقیف شد که به منظور بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال یافت.

سردار سوسنی تصریح کرد: مأموران در بررسی دقیق ۱۰۸ کیلوگرم تریاک و مقدار ۱۸۸ کیلوگرم حشیش که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این راستا دو نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: برخورد با سوداگران را به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی افزود: از اولویت‌های فراجا در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ است که در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

سردار سوسنی افزود: از شهروندان نیز می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 58666
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار