شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر خارگ به مناسبت روز قلم

خارگ : لطف اله علیپور رئیس شورای شهر خارگ با صدور پیامی  روز قلم را به صاحبان اهل قلم و اندیشه و تمامی کسانی که در تعلیم، تربیت و آگاهی بخشی به فرزندان کشور عزیزمان می‌کوشند، تبریک گفت 

به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش روابط عمومی شورا و شهرداری خارگ در پیام رئیس شورای شهر خارگ به مناسبت روز قلم آمده است : 

 

 

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

" ن وَالْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ " ، سوگند به قلم و آن‌چه می‌نویسند. ثبت وقایع تاریخی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بدون همراهی، همدلی، همت و مجاهدت اهالی قلم امکان‌پذیر نیست. نویسندگان، مترجمان، مصححان و هر کسی که نقشی در پدید آوردن و خلق یک اثر دارد و فعالان حوزه کتاب، قلم را با خلاقیت، اندیشه، هنر و عشق گره می‌زنند و می‌توانند با خلق آثار ماندگار بذر امید و نشاط را در جامعه بکارند .

در واقع جان مایه ی اندیشه و رسانه قلم است، و نقش نویسنده در این راه بی بدیل. از این رو نکوداشت نویسندگان ریشه ای دیرین در فرهنگ مرز و بوممان دارد.

اینجانب شایسته می‌دانم روز قلم را به صاحبان اهل قلم و اندیشه و تمامی کسانی که در تعلیم، تربیت و آگاهی بخشی به فرزندان کشور عزیزمان می‌کوشند، تبریک عرض نمایم و آرزومندم که با بهره بردن از این امانت الهی، در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب شکوهمند اسلامی و در مسیر تمدن نوین بزرگ اسلامی و نیز در اعتلای فرهنگ، ادب و دانش غنی ایرانی اسلامی کشورمان به ویژه جزیره تاریخی و کهن خارگ کوشا باشیم.

 

لطف اله علیپور

رییس شورای اسلامی شهر خارگ

کد خبر 59623

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار