شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
پیام تبریک مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت اعیاد خجسته قربان و غدیر

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی اعیاد خجسته قربان و غدیر را تبریک گفت

به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس غریبی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی اعیاد خجسته قربان و غدیر را تبریک گفت. 

 

متن پیام بدین شرح است:

عید سعید قربان، عید تزکیه، ذبح نفس و تسلیم محض در برابر معبود یکتاست؛ عید بخشش گناهان، مغفرت الهی، همدلی، همراهی و رها شدن؛ این عید، قربانی کردن در راه خدا، شکوفا شدن روح ایثار و نشان دادن میزان عشق و قرب به منبع لایزال الهی و تقواست.

و چه زیبا خداوند، حکمت خلقت انسان و آفرینش این جهان هستی را در عید قربان و راه کمال و سعادت را در سایه سار عشق به ولایت قرار داد و چه زیباتر، "غدیر" را عصاره خلقت و چکیده تمام ادیان الهی، طنین خوش آهنگ ادامه راه انبیاء و ثمره نبوت و رسالت قرار داده است .

عید غدیر، عید کمال دین، تجلی ولایت، رکن حیات معنوی انسان و خط مشی برای مسلمانان تا آخرین روز دنیاست که عصاره آن در جمله « مَنْ کُنْتُ مَوْلاه فهذا عَلیٌ مَوْلاه» تجلی می یابد.

 اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و اعیاد فرخنده قربان و غدیر و دهه مبارک ولایت و امامت را تبریک و تهنیت گفته و توفیقات روزافزون الهی را در این ایام سراسر صفا و معنویت از خداوند منـان مسئلت دارم.
 
کد خبر 59689

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار