یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
مشکلات آموزش و پرورش بخش امام حسن پیگیری می شود
بوشهر- مدیر آموزش و پرورش دیلم گفت: مشکلات آموزش و پرورش شهر و بخش امام‌حسن شهرستان دیلم با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رمضانی دوشنبه شب در نشست صمیمی با سرپرست آموزش و پرورش و اعضا شورای اسلامی شهر امام حسن با تقدیر از تعامل و همکاری خوب شهرداری و شورای بخش و شهر امام حسن اظهار داشت: قطعاً اگر همکاری این مجموعه نباشد آموزش و پرورش با توجه به بضاعت خود توان ارائه خدمات به همه مدارس را نخواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: خوشبختانه در سالیان گذشته در بحث بازگشایی و پروژه مهر شهرداری و شورا همراه مجموعه آموزش و پرورش بوده‌اند و این مهم نشان از دغدغه مندی این مجموعه‌ها است.

وی گفت: در حوزه اعتبارات و حمایت خوب نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، درصدد هستیم در سال آتی کلنگ احداث مدرسه موعود (عج) بر زمین زده شود.

رمضانی ادامه داد: با رایزنی از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان نیز اعتبار لازم جهت احداث چمن مصنوعی دانش‌آموزی در شهر امام‌حسن در حال تحقق است که می‌تواند هدیه‌ای به دانش‌آموزان این شهر باشد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم در خصوص عدم تفکیک جنسیتی دانش‌آموزان مدرسه شهید آیت‌حصار گفت: با تفکیک جنسیتی و با توجه به تعداد دانش‌آموزان، از نُرم لازم خارج شده و مدرسه باید به صورت چند پایه اداره شود، که قطعاً از نظر آموزشی به ضرر دانش‌آموزان است.

رمضانی در خصوص تعمیر و تجهیز خوابگاه دانش‌آموزی و استفاده از ظرفیت آن افزود: تبدیل خوابگاه به مرکز رفاهی در دستور کار است و چنانچه یا اعتبار لازم تخصیص داده شود، یا از طریق شورا و شهرداری یا شرکت نفت حمایت شود در سریع‌ترین زمان ممکن آماده تعمیر و تجهیز می‌باشیم.

مشکلات آموزش و پرورش بخش امام حسن پیگیری می شود

عضو شورا و سرپرست نمایندگی بخش امام‌حسن نیز در این نشست ضمن تقدیر از توجه ویژه مجموعه آموزش و پرورش به بخش و شهر امام‌حسن گفت: علیرغم محدودیت‌ها در تخصیص تجهیزات و نیروی انسانی، مدارس این بخش از سوی شهرستان ویژه دیده شده‌اند.

سیدحسن موسوی افزود: شورا و شهرداری همچون گذشته با تمام ظرفیت و تجهیزات خود آماده ارائه خدمات در بازگشایی مدارس است.

وی پیشنهاد داد که رشته برق می‌تواند یکی از رشته‌های موفق برای دانش‌آموزان این بخش باشد که با قول مساعد مدیر آموزش و پرورش جهت پیگیری مواجه شد.

در ادامه سایر اعضای شورای شهر امام‌حسن مشکلاتی نظیر کمبود نیروی خدماتی در مدارس، عدم امکان سنجش تخصصی در این شهر، بررسی مشکلات هنرستان، راه‌اندازی سرویس مدارس و… را مطرح که برخی مشکلات در همین نشست پیگیری و رایزنی لازم انجام گرفت.

کد خبر 61312
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار