دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱
صهیونیست‌ها در جنگ غزه به آخر خط رسیده‌اند

امام جمعه خارگ گفت: صهیونیست‌ها در جنگ غزه به آخر خط رسیده‌اند، آنها در ۶ ماه جنگ به هیچ‌کدام از اهداف کلان اعلام‌شده در خصوص جنگ دست نیافته‌اند و توانی نیز برای ادامه مسیر ندارند.

به گزارش خارگ آنلاین : حجت‌الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: پنج ماه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی پیمان ننگین کمپ‌دیوید به میزبانی مصر منعقد شد. مصری که در دنیای عرب یک کشور بی‌نظیری شناخته می‌شد. اولین کشوری که با همه‌ی توان به کمک فلسطین رفت و در دنیای اسلام ملجأ فلسطینیان بود، به بزرگ‌ترین دشمن فلسطین و بزرگترین حامی صهیونیست‌ها تبدیل شد.

 

وی افزود: از سوی دیگر ایران پهلوی که ژاندارم آمریکا در منطقه و حافظ منافع صهیونیست‌ها در غرب آسیا بود، تبدیل به محور مقاومت شد. طوفان انقلاب اسلامی، آنچه را که غربی‌ها در کمپ دیوید و قبل از آن کاشته بودند بر باد داد. سالهاست که دارند سعی می‌کنند فلسطین را از نقشه‌ی جغرافیای جهانی حذف کنند. البته تا حدود زیادی هم موفق شده بودند اما انقلاب اسلامی توی دهن اینها زد.

 

امام جمعه خارگ گفت: صهیونیست‌ها در جنگ غزه به آخر خط رسیده‌اند. آنها در ۶ ماه جنگ به هیچ‌کدام از اهداف کلان اعلام‌شده در خصوص جنگ دست نیافته‌اند و توانی نیز برای ادامه مسیر ندارند. از این رو تل‌آویو برای آن‌که بتواند از تنگنا خارج شود بازی خطرناکی را علیه مستشاران ایرانی در سوریه آغاز کرده است.

 

حجت الاسلام کارگر بیان داشت: یکی از زشت‌ترین ابعاد جنایات رژیم سفاک اسرائیل در جنگ غزه، رنگ‌باختن قوانین حقوق بشری در سایه سکوت کریه و برخورد دوگانه و مُزدورانه بخشی از جهان غرب، جهان عرب و جهان اسلام نسبت به این جنایات است.

 

وی با تحلیل بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام گفت: واقعیّتهای اقتصاد در کشور، همه یکسان نیستند؛ هم واقعیّت های تلخ در اقتصاد کشور وجود دارد، هم واقعیّتهای شیرین. بخش تلخِ مربوط به اقتصاد، گرانی‌ها است، بی‌ثباتی بازار است، تنزّل ارزش پول ملّی، فاصله‌ی طبقاتی است؛ اینها بخشهای تلخ مسئله است.

کد خبر 62348

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار